krøllx Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 flott værbilde på 4. april. "skyvirvelen" i midten gir bildet det lille ekstra Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 4. april - Himmel og snø Klart og fint fra påskefjellet. Eia var en der... Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Det var flotte påskestemningsbilder! Jeg likte godt spoilerlbildet den 4. april på grunn av sporlinjene i forgrunnen og fjelllheimen i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Nydelig bilde, reklame for påskefjellet. Har dere vært ute og gått masse på ski i det fine været? Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 4.april - så flott Jorun - misunnelsesverdig - lengter til ski-viddene, lenge siden. (Men hadde jeg prioritert det, så hadde det nok blitt - er litt redd for den "brekkingen" min) Takk Randi, tar det med ro i utforkjøringene, da vet du. Det går for det meste bra, men hadde et svalestup på hjemveien i går pga av grus i sporet, fikk et smell i et ribbein. Jeg overlever det nok Syns det siste er veldig fint. Fin vinterstemning i flott vær. Takk, klager ikke på været. flott værbilde på 4. april. "skyvirvelen" i midten gir bildet det lille ekstra Takk for kommentaren, det var de rare skyformasjonene jeg trigget på også 4. april - Himmel og snø Klart og fint fra påskefjellet. Eia var en der... Takk, det var en flott påske Det var flotte påskestemningsbilder! Jeg likte godt spoilerlbildet den 4. april på grunn av sporlinjene i forgrunnen og fjelllheimen i bakgrunnen. Takk, var veldig i tvil om hvilket bilde jeg skulle velge, Hallingskarvet er mektig Nydelig bilde, reklame for påskefjellet. Har dere vært ute og gått masse på ski i det fine været? Ja da, vi har i alle fall vært mye ute, om ikke alle turene var så lange. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 5. april - Påskekø Påskeferien sluttet med snøvær og bilkø. _Z050648 Going home.jpg by JorunT, on Flickr Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 He,he - klart du måtte dokumentere den ja. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 He,he - klart du måtte dokumentere den ja. Selvsagt, en del av påsken det også. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 6. April - Mellomlanding i hagen Vi er såvidt hjemom før vi drar til Hellas i morgen tidlig. Her er det full vår, det mangler ikke på blomster. En påskegul, knøttliten Saxifraga i et trau har sprunget ut. Tatt på frihånd i full fart. _Z060697 Yellow Saxifraga sp..jpg by JorunT, on Flickr Må bare vise at det er krokus i mengder her også._Z060669 Crocus.jpg by JorunT, on Flickrr Og juleroser i hopetall _Z060681 Helleborus hybrid.jpg by JorunT, on Flickr Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Nydelig komposisjon - utrolig flotte de i spoiler også. (Synd å reise fra vårblomstringen her nå da....) Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 fine blomster bilder. liker spesielt spoiler av krokus. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Pent hovedbilde av de gule blomstene. Men jeg falt litt ekstra for spoilerbildet av juleroser i hopetall. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Jeg likte særlig julerosen i spoileren! Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 7. april 2015 Forfatter Del Skrevet 7. april 2015 (endret) Nydelig komposisjon - utrolig flotte de i spoiler også. (Synd å reise fra vårblomstringen her nå da....) Takk! Det blir nok mye fine vårblomster her i syd også, men vi var jo heldige som fikk med oss så mye hjemme først. fine blomster bilder. liker spesielt spoiler av krokus. Takk, jeg likte også krokusene, men tenkte jeg fikk velge noe som ikke dere andre har hatt i denne festen Pent hovedbilde av de gule blomstene. Men jeg falt litt ekstra for spoilerbildet av juleroser i hopetall. Artig at dere velger forskjellige bilder Det siste, av julerosen, ble forresten tatt på frihånd, ikke med makroobjektiv, men med Jeg likte særlig julerosen i spoileren! Takk, da var det to som foretrekker julerosen! Det siste, av julerosens 'indre, ble forresten tatt på frihånd med Olympus 12-40 f/2,8, og ikke med makroobjektiv. Jeg er veldig fornøyd med dette objektivet, bortsett fra at det er mye større og tyngre enn kitzoomen (som jeg også synes var bedre enn forventet). Jeg har ikke skrevet inn EXIF-info på bildene her, da all info kan ses på Flickr ved å klikke på bildene. . Endret 7. april 2015 av JorunT Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 7. april 2015 Forfatter Del Skrevet 7. april 2015 (endret) 7. april - Gardermoen i morgensol, på vei sørover Grytidlig avgang, den tidlige morgensolen ved 6-tiden kastet et gyllent skjær over den grå betongen i det vi skal gå ombord i flyet.. _Z070705-Edit Gardermoen airport.jpg by JorunT, on Flickr Det er faktisk kaldere her i nord-Hellas enn i Oslo, 8 grader ute da vi kom i kveld, og 10 grader inne, da er det godt å ha en peis. _Z070710 First evening in Halkidiki.jpg by JorunT, on Flickr Endret 2. mai 2015 av JorunT 2 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Flotte linjer og kontraster - God Tur Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 8. april 2015 Forfatter Del Skrevet 8. april 2015 Flotte linjer og kontraster - God Tur Takk, her er det fortsatt surt og kaldt, nå regner det. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 8. april 2015 Forfatter Del Skrevet 8. april 2015 8. april - Villblomster (Anemone pavonina) Vårblomstringen er ikke skikkelig i gang her enda, men i veikanten er det mengder av disse ville anemonene i alle sjatteringer fra hvite til mørk røde og lilla. _Z080019-Edit Anemone pavonina.jpg by JorunT, on Flickr Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Jeg liker lyset i bildet fra Gardermoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå