JorunT Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Bruker: JorunT Deltakernivå: Kandidat Utstyr: Olympus E-M10 m. diverse optikk Starter høyt til fjells og fortsetter i nord-Hellas. Det kan bli vanskelig å laste opp opp bilder første uken pga manglende internett. Utfordring: Fortsatt mye å lære om dette kameraet, aprilfesten er et godt spark i baken. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 1. april 2015 Forfatter Del Skrevet 1. april 2015 1. april - Overblikk Starter festen med et overblikk tatt på taket av hytta vi befinner oss på i Hallingdal, det er vanskelig å unngå litt snøbilder i disse omgvelsene. _Z010482_Z010490 From the roof.jpg by JorunT, on Flickr Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Fantastisk. Du fikk meg faktisk til å ønske å gå en tur på ski. Det er litt av en bragd...! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 1. april - Overblikk Starter festen med et overblikk tatt på taket av hytta vi befinner oss på i Hallingdal, det er vanskelig å unngå litt snøbilder i disse omgvelsene. Suverent fint terreng for skiturer... Et helt annet værlag der, enn her i Molde, ser jeg... Håper dere får beholde finværet... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Ja, det bildet inspirerer til en skitur - flott himmel. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 2. april 2015 Forfatter Del Skrevet 2. april 2015 Fantastisk. Du fikk meg faktisk til å ønske å gå en tur på ski. Det er litt av en bragd...! Det er snilt terreng her, når du er først er kommet fram, det er ca en times skitur fra enden av bilveien. Du er velkommen! (flott om sommeren også) . 1. april - Overblikk Starter festen med et overblikk tatt på taket av hytta vi befinner oss på i Hallingdal, det er vanskelig å unngå litt snøbilder i disse omgvelsene. Suverent fint terreng for skiturer... Et helt annet værlag der, enn her i Molde, ser jeg... Håper dere får beholde finværet... Takk, været ser bare ut til å bli enda bedre. Fint føre også, med ca 10 minusgrader hver natt. Ja, det bildet inspirerer til en skitur - flott himmel. Takk, Randi, kanskje ikke så bra skiføre i Trondheim nå? I løpet av disse fem dagene har vi kanskje sett 10 mennesker i nypreparerte skiløyper et par hundre meter unna, ikke plagsomt folksomt. Jeg har meget begrenset datakraft her, deler internett med telefonen, og mottaket er dårlig, så jeg må vente med å følge opp andres innlegg til jeg er på bedre nett. Kommer sterkere igjen senere. Det tar laaang tid å laste opp og ned bilder. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 2. april 2015 Forfatter Del Skrevet 2. april 2015 2. april - Hytteliv 1 Påsken er også tid for vedsjau, det trenges mye for å holde varmen i en gammel, dårlig isolert hytte. Dagens fangst burde dekke ett års forbruk. Ikveld tok det over en halv time å laste opp ett bilde, lurer på hvorfor Telenors nett svinger fra 0 til 4G hele tiden. _Z020543 Woodcutting.jpg by JorunT, on Flickr Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Det var vårlige påske-sysler det. Fint situasjonsbilde! Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 Det var vårlige påske-sysler det. Fint situasjonsbilde! Takk, det er en nødvendig syssel. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 3. april -Offroad Jeg ble paff da jeg traff på en syklist i skiløypa 6 km fra nærmeste bilvei. _Z030560 Offroad.jpg by JorunT, on Flickr 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 2. april; arbeid med ved varmer flere ganger, ja... 3.april; så da er det ikke bare her i nabolaget en møter slike "ballongsykler"...../ fint dokumentert .. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 2. og 3. april bildene viser herlig påskevær. godt dokumentert av syklisten og landskapet på det siste bildet. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Sykkelbildet var flott. Mannen med sag.. er det lite snø der? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Flott syklist-bilde, Jorun - det er helt "in" det nå vet du - å sykle i snø-fjellet. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Syklister på snø-fjellet? Slike trender får ikke jeg med meg... Nesten absurd syn, spør du meg! Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 4. april 2015 Forfatter Del Skrevet 4. april 2015 Takk for alle kommentarene, joda, kjenner til at det er in med disse tohjulingene i skiløypene, men det allikevel ganske absurd her langt inne på vidda. Må vel venne meg til det. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 4. april 2015 Forfatter Del Skrevet 4. april 2015 4. april - Himmel og snø Nok en strålende dag, den siste før vi reiser hjem for å forberede neste påskefeiring lenger sør. Inverteren til solcelleanlegget sa takk for seg, så jeg får skynde meg med å få lagt ut bilde mens det enda er litt batteri igjen. _Z040629 Snow and blue sky.jpg by JorunT, on Flickr AlternativFjellets super highway med Hallingskarvet i bakgrunnen_Z040606 Super highway for skiers.jpg by JorunT, on Flickr Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 4. april 2015 Forfatter Del Skrevet 4. april 2015 Sykkelbildet var flott. Mannen med sag.. er det lite snø der? Du har helt rett, det er ikke mye snø, men forholdene er ellers supre, skare med slitt sporsnø oppå, vi kan gå overalt. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 4.april - så flott Jorun - misunnelsesverdig - lengter til ski-viddene, lenge siden. (Men hadde jeg prioritert det, så hadde det nok blitt - er litt redd for den "brekkingen" min) Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Syns det siste er veldig fint. Fin vinterstemning i flott vær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå