Ragnar Skj Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Spennende komposisjon, lys- og skyggevirkning. Den delvise silhuett av personen gjør meg nysgjerrig. Jo, dette bildet liker jeg. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Tøff vinkling på lyset der det skråner nedover mot bakken. Flott element med personen, som forøvrig ser ut til å bøye seg litt for ikke å stange i skyggen over hodet:-) Som vanlig har du funnet et godt ståsted for og få et bra bilde. Bare fortsett og lek med vårsola du, gøy å se det du får til:-) Lenke til kommentar
HSP Skrevet 1. april 2015 Forfatter Del Skrevet 1. april 2015 Spennende komposisjon, lys- og skyggevirkning. Den delvise silhuett av personen gjør meg nysgjerrig. Jo, dette bildet liker jeg. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Ragnar. Ja, den delvise er en på sykkel, og jeg tror nedre del blir borte på grunn av bevelgesesuskarphet. Likte selv denne effekten. Tøff vinkling på lyset der det skråner nedover mot bakken. Flott element med personen, som forøvrig ser ut til å bøye seg litt for ikke å stange i skyggen over hodet:-) Som vanlig har du funnet et godt ståsted for og få et bra bilde. Bare fortsett og lek med vårsola du, gøy å se det du får til:-) Takk Pentaxen. Hvis du liker det så kan det være det kommer noen nye de neste dagene, tømte nettopp minnekortet og det var flere i samme stil... Henning Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Disse lys-og-skygge-bildene er ikke helt min greie, men den silhuetten tilfører spenning i bildet, og resultatet blir veldig bra!! 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 1. april 2015 Forfatter Del Skrevet 1. april 2015 Disse lys-og-skygge-bildene er ikke helt min greie, men den silhuetten tilfører spenning i bildet, og resultatet blir veldig bra!! Takk for en ærlig og fin tilbakemelding. Henning Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Spennende og litt skummelt. Flott i svart/hvitt! Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 1. april 2015 Forfatter Del Skrevet 1. april 2015 Spennende og litt skummelt. Flott i svart/hvitt! Hilsen Tove Tusen takk Tove! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg