Roar Kneppen Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 From an old Man's Sandbox 1366 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Roar på sitt "enkleste". Enkel komp kan ofte gi mest, her er det lite annet enn den maskuline formen som tar oppmerksomheten, stilig innrammet. God Påske til deg! -bjarte. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Flott å betrakte, men her må du fortelle litt mer om kunstverket ditt. Nydelig bakgrunn, og selv om den er relativ mørk så framhever den allikevel hovedmotivet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. april 2015 Forfatter Del Skrevet 1. april 2015 Flott å betrakte, men her må du fortelle litt mer om kunstverket ditt. Nydelig bakgrunn, og selv om den er relativ mørk så framhever den allikevel hovedmotivet. Vennlig hilsen Ragnar Jeg kjørte først på hard fargemetting og oppskarping. Deretter brukte jeg Radial blur på zoom x antall ganger før jeg vekslet mellom å skjerpe og radial blur. Deretter ble en list på 10 pix. lagt til i canvas size. Deretter et felt på 500 pix.i svart som ble merket med Magic wand. Så samme metode som i hovedbildet for å lage nisjen. Deretter ny list på 10 pix. i canvas size før sort "passepartout". Til slutt 35 pix ramme som jeg runder med unsharp mask. Designet er en blanding av tekstur og craquelure og sharpen. Det trengs nok litt trening og erfaringer for å få til tingene, men øvelse gjør som kjent mester - selv i lek som dette. Roar Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 He's back. Dette var flott! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Abstrakt og Roarskt med flotte farger og passende ramme! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Kunst, ja.., liker effekten.., blir sugd både inn og ut av bildet.. Jan Åge Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 "Mister Creative" er en passende betegnelse, - du "renner jo over" av ideer, og har kunnskaper og ferdigheter til å realisere dem ! Dette bildet er jo totalt "out of this world" ! Kjeder du deg noen gang ? M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. april 2015 Forfatter Del Skrevet 1. april 2015 "Mister Creative" er en passende betegnelse, - du "renner jo over" av ideer, og har kunnskaper og ferdigheter til å realisere dem ! Dette bildet er jo totalt "out of this world" ! Kjeder du deg noen gang ? M v h Albert. Sannheten er vel egentlig at jeg ikke rekker alt jeg har lyst til. Roar Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Enkelt, flott og effektfullt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg