Harald Gjerholm Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Skogens Ro Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Som abstrakt blir dette et flott bilde. Å kalle det natur - ja. t.o.m. naturabstrakt blir vel å dra det litt for langt. Det er litt for mye manipulert via filtre etter min mening.. God komp, fine farger og god dybdefølse i bildet. Roar Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 1. april 2015 Forfatter Del Skrevet 1. april 2015 Ja dette forstår du deg nok ikke på Roar. Som nevnt 5 ganger før bruker jeg ingen filtre, Dette er omtrent rett fra kameraet. Les litt om ICM. God Påske. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Ofte skriver jeg om bilder lagt ut på Bildekritikken: Skarp og fin. Men i dette tilfelle må jeg skrive uskarp og meget fin. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Ja dette forstår du deg nok ikke på Roar. Som nevnt 5 ganger før bruker jeg ingen filtre, Dette er omtrent rett fra kameraet. Les litt om ICM. God Påske. Uansett om her ikke er brukt filter så blir dette fortsatt ikke er rent naturbilde. Det fremstår fortsatt abstrakt. I en periode på -80 tallet moret jeg meg ofte med å zoome samtidig som jeg eksponerte hvilket ga liknende bilder som dette. Men naturbilder ble det dog ikke selv om motivet i utgangspunktet var natur. Utrykket ble et helt annet. Men det kunne selvfølgelig være interessant å se om slike bilder ble godtatt til å delta i en fotokonkurranse for naturbilder. Vil du absolutt kalle det naturbilder så gjerne for meg. Jeg vil nok alltid anse dette for å være en form for manipulasjoner. Roar Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 1. april 2015 Forfatter Del Skrevet 1. april 2015 Ja det er mye man kan irritere seg over. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Kjempebra resultat. At det er gjort med bevegelse av kameraet i stedet for effekter i bildebehandling gjør det bare mer spennende. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 1. april 2015 Forfatter Del Skrevet 1. april 2015 En liten kommentar - Søk på Google: Nature pictures - ICM - det er nok ikke bare jeg som kaller det natur. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Jeg vil ikke gå inn i diskusjonen om dette bilde er natur eller abstrakt, resultatet ble i alle fall fint. Dette kan du trykt henge opp på veggen, dette vil alle komme til å like Mvh Torbjørn. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Stiligt bilde! Man lager jo på en måte et maleri ved hjelp av kameraet. Kall det hva du vil, jeg ser en skog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg