luistheghost Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Kvikkasen. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Meget godt fanget. Et flott bilde med en fin beskjæring fine farger, god skarphet og en rolig og fin bakgrunn. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Ja, "svensken" er en artig skrue. Her tror jeg du har vært ganske så nær denne vesle tassen med brennvidde 150 mm. Eneste tegn jeg ser på cropping her er at strukturene er en tanke grøvre enn om det ikke hadde vært croppet. Smaken er forskjellig så jeg ville unngått midtstilling ved å kutte litt til venstre og ta med litt mer til høyre for å få den mer i det gyldne snitt for å gi enda mer følelse av at fuglen er på vei inn i bildet. Men det er nå slik at noen liker mora og noen dattera. Den som ellers skal arrestere deg på kvalitet her må i såfall ha bedre syn og briller enn det jeg har for i mine øyne er dette perfekt. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Nydelig portrett av blåmeis og perfekt bokeh Den litt kraftige etterbehandlingen gir bildet en ekstra dimensjon, og ligner litt på et "gammeldags" analogt foto som man kan betrakte i fuglebøker. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Kæmpeflott bilde av " svensken " God påske fra " svensken " Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Hei, Bjarte. Praktfullt bilde av blåmeis, - den minste av de fire vanligste "hagefuglene" ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Et flott bilde av "kvikkasen" og fine bokeh av bakgrunn. -geir.r. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 2. april 2015 Forfatter Del Skrevet 2. april 2015 Mange takk til alle! -bjarte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg