Albert Andersson Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 "Fluffy gråspurv". Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Hei Albert Fin og skarpt som alltid. Det er fint nå når fuglekvitteret begynner å høres igjen Hilsen Rune Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. april 2015 Forfatter Del Skrevet 1. april 2015 Hei Albert Fin og skarpt som alltid. Det er fint nå når fuglekvitteret begynner å høres igjen Hilsen Rune Hei, Rune. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, det er deilig å gå ut om morran' og høre fuglene prise en ny dag (eller "kjefte" på hverandre, som visstnok skal være ganske vanlig) ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Nok en gang serverer du oss et meget severdig fuglebilde. Fine duse farger, fin beskjæring og bakgrunnen i dette bildet er som vanlig meget behagelig for øyet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Beautiful!!! Regards Bekir. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Siden det ser ut til å være en dame kan du jo kalle henne Albertine. Fint lys og godt plassert i flata med god skarphet skjønt ørlite grove strukturer grunnet cropping uten at det skjemmer det minste. Farger og detaljer sitter fint og godt lys i øyet bør også nevnes. Kosmetisk ville jeg nok klona litt på den tuppen som reiser seg nær nedre høyre hjørne. Den trekker lett ufortjent oppmerksomhet p.g.a. sin strategiske plassering. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Alle detaljer får du jo fram, og dermed avsløres den litt uryddige fjærdrakten. Kjempeflott foto, og jeg ser du er trofast med Tamron SP 70-200mm. Det holder jo i massevis, selv om mange ville benyttet objektiv med enda lengre brennvidde. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Hello Albert. Nice bird again, gråspurv, house sparrow Happy easter !!!! Best regards Leif Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Atter et nydelig fuglebilde. Du har vel en foringsplass der du ligger kamuflert for å ta alle disse fuglebildene. Er imponert.., du er dyktig. Mvh. Jan Åge Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. april 2015 Forfatter Del Skrevet 1. april 2015 Nok en gang serverer du oss et meget severdig fuglebilde. Fine duse farger, fin beskjæring og bakgrunnen i dette bildet er som vanlig meget behagelig for øyet. Mvh Torbjørn Hei, Torbjørn. Hjertelig takk for nok en hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. april 2015 Forfatter Del Skrevet 1. april 2015 Beautiful!!! Regards Bekir. Hei, Bekir. Tusen takk for hyggelig kommentar ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. april 2015 Forfatter Del Skrevet 1. april 2015 Siden det ser ut til å være en dame kan du jo kalle henne Albertine. Fint lys og godt plassert i flata med god skarphet skjønt ørlite grove strukturer grunnet cropping uten at det skjemmer det minste. Farger og detaljer sitter fint og godt lys i øyet bør også nevnes. Kosmetisk ville jeg nok klona litt på den tuppen som reiser seg nær nedre høyre hjørne. Den trekker lett ufortjent oppmerksomhet p.g.a. sin strategiske plassering. Roar Hei, Roar. Takk for nok en hyggelig, analytisk kommentar + gode råd, - setter stor pris på det ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. april 2015 Forfatter Del Skrevet 1. april 2015 Alle detaljer får du jo fram, og dermed avsløres den litt uryddige fjærdrakten. Kjempeflott foto, og jeg ser du er trofast med Tamron SP 70-200mm. Det holder jo i massevis, selv om mange ville benyttet objektiv.3 på med enda lengre brennvidde. gVennlig hilsen Ragnar, og Hei, Ragnar. Takk for hyggelig kommentar nok en gang ! Objektivsamlingen til Nikon'en er ikke stor, og teleobjektivene omfatter nevnte Tamron og Sigma 150-500mm, og den er relativt langsom, F/6.3 på lengste brennvidde, og autofokushastigheten er noe langsom. Den årsgamle Tamron 150-600mm telezoom'en står høyt på ønskelista, men kr. 10500,- er dessverre i overkant for øyeblikket. M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. april 2015 Forfatter Del Skrevet 1. april 2015 Hello Albert. Nice bird again, gråspurv, house sparrow Happy easter !!!! Best regards Leif Hei, Leif. Takk for nok en hyggelig, positiv tilbakemeldig ! Ha en riktig God Påske, du, også ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. april 2015 Forfatter Del Skrevet 1. april 2015 Atter et nydelig fuglebilde. Du har vel en foringsplass der du ligger kamuflert for å ta alle disse fuglebildene. Er imponert.., du er dyktig. Mvh. Jan Åge Hei, Jan Åge. Fòringsplass i hagen er greit, - da kan man få benyttet ledige øyeblikk. Kamuflasjevegg har vært benyttet i andre sammenhenger, og er en glimrende løsning ! M v h Albert. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 - men ikke hos meg. År og dag siden jeg så en slik her på tunet, eller i takrenna for den saks skyld, - kun pilfink.Artig med den direkte blikkkontakten. God Påske, Albert! -bjarte. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 "Ordinær, fluffy gråspurv" - skarp og fin som de bruker være etter å ha blitt skutt av deg God påske! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. april 2015 Forfatter Del Skrevet 1. april 2015 - men ikke hos meg. År og dag siden jeg så en slik her på tunet, eller i takrenna for den saks skyld, - kun pilfink.Artig med den direkte blikkkontakten. God Påske, Albert! -bjarte. Hei, Bjarte. Tusen takk for hyggelig og informativ tilbakemelding ! Det er forunderlig at det er så pass stor variasjon i forekomsten av de vanligste småfuglene, men jeg mener å ha lest at pilfink er i ferd med å fortrenge gråspurv enkelte steder, så da kan det være "hold" i disse opplysningene. Riktig God Påske til deg, også, Bjarte M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. april 2015 Forfatter Del Skrevet 2. april 2015 "Ordinær, fluffy gråspurv" - skarp og fin som de bruker være etter å ha blitt skutt av deg God påske! Hei, Rolf Magne. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg