Joachim_F Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 - Vi skal redde musikkbransjen, sier kjendisene.Se hvorfor TIDAL-lanseringen blir slaktet i USA Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Holdt på å spy når jeg såg denne videoen her i hvertfall, de får det til å høres ut som de har kurert AIDS eller nedbekjempet IS etc. https://youtu.be/lsYKTiTnfwQ Ekkelt. 5 Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Holdt på å spy når jeg såg denne videoen her i hvertfall, de får det til å høres ut som de har kurert AIDS eller nedbekjempet IS etc. "And not only will our app help cure cancer, we are also.. making the world a better place. Trough lossless bit streams and innovative video content delivery technology!" 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 (endret) Ugh, så jævelig falskt.. Synd med eksklusive lanseringer, da må man vel ty til piratkopiering igjen og spille av som lokale filer i Spotify.. Bra jobba Jay-Z. Endret 1. april 2015 av Kakeshoma 2 Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Dette er vel en av de siste krampetrekningene til den gamle industrien. Trekk ut alle mainstream artister fra Svenske Spotify, og putt de inn i Amerikanske Tidal. Bortimot alle med Spotify beholder antagelig sitt abbo, mens artistene må etterhvert snu tilbake (kicking & screaming), da pengene bare stopper for de. Er et godt gammelt uttrykk som passer seg jævli bra her; Mye vil ha mer. 1 Lenke til kommentar
Fredelig Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Helt siden jeg så dette her har jeg ligget tårevåt på dassen med eksplosiv oppkast. Dette er kvalmt 1 Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Som om musikkbransjen ikke var i ferd med å redde seg sjøl FØR disse vattballene bestemte seg for å ha musikken sin på en egen tjeneste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 (endret) Niggas thought they douce was live, now hit 'em with tripsAnd I reached down for their money, pa forget about this This time around it's platinum, like the shit on my wrist And this glock on my waist, y'all can't do shit about this Niggas will show you love, That's how they fool thugs Before you know it your lying in a pool of blood "I reached down for 4 their money".. uhmm... still working on it, I guess. Endret 1. april 2015 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Haha, Tidal begynner nesten minne om en slags kult, ala scientology. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 De folka der har virkelig røyka sokkene sine. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Wimp/Tidal-abm kanselert. Bye bye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg