RuneK Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Mørke nedbørskyer over brytende hav. flott bilde 1 Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Fantastisk flott bilde dette, et bilde noe utenom det vanlige. Her er lys og farger helt topp, fin beskjæring og en skarphet som passer dette bildet godt. Meget flott!! Mvh Torbjørn 2 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Jeg forstår godt at du vil ha med den dramatiske himmelen her. Men det holder lett betrakters blikk litt for høyt oppe. Men et bilde har som kjent svært ofte mange versjoner i seg så her kan du starte oppe, scrolle deg nedover og kutte versjoner etter hvert. Jeg ville faktisk hatt en versjon der jeg kutta under den mørke åpningen i den mørke skya rett over horisonten til høyre for da havner blikket direkte på brenningen som du så fint har fått med skarp frys. Et slikt panoramaformat vil også gi deg en versjon svært nær grunnregelen med 1/3 av bildet til himmel også. "Take it or leave it". Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Komposisjon, lys og farger. Sier ikke mer, dette er topp! Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Kjempeflott bilde ,med mye dramatikk. MVH Tove 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Hei, Karin. Flott, litt dramatisk motiv, med en praktfull fargepalett, - dette bildet har tiltrekningskraft ! M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Flott og dramatisk bilde! Jeg elsker "Himmel & Hav" Enig med Roar, kutt i himmelen ville løftet bildet. Selv ville jeg valgt to deler himmel og en del hav 1 Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 dette er vakkert set i full str. 1 Lenke til kommentar
karoald Skrevet 4. april 2015 Forfatter Del Skrevet 4. april 2015 Tusen ,tusen takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg