AnonymDiskusjon Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Mulig jeg er litt avleggs i mine tanker her nå, men min erfaring er at kvinner har mye mindre problem med å se på at to kvinner kysser/kliner/har sex enn menn som ser på to andre menn som kysser/kliner/har sex. Stemmer dette fortsatt? I så fall, hva tror dere at det kommer av? (Og, ja, jeg vet at mange menn liker å se på to kvinner. Jeg er kvinne og kan selv bli kåt av å se på to menn. Men det blir en litt annen diskusjon). Anonymous poster hash: b7ef0...ab9 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2015 Er vel mer sosialt akseptert at jenter kliner med andre jenter, enn menn som kliner med andre menn. Jeg tror sikkert det er flere menn der ute som ikke hadde hatt noe i mot å kline med en fra samme kjønn, eller se på to menn ha sex/kline sammen. Men nå som tiden går, og sex med en fra samme kjønn ikke er et så stort tabu lenger, så tror jeg det snart vil være vanlig å se menn utforske med hverandre. (Noe fleste allerede gjør, men holder det hemmelig). Hvis en følger med på TV, så ser man at gutteklining vises mye oftere enn før, blant annet på filmer og andre underholdningprogram (Paradise Hotel, etc..) Jeg er forresten en mann midt i 20-årene, og er ikke homofil, men hadde ikke hatt noe i mot å se to menn kline sammen, eller ha sex. Det er sikkert vanskelig å det tro for mange, men jeg vet at det sikkert er mange gutter og menn der ute som føler det akkurat samme som meg. Det er lov å bli kåt av å se to menn ha sex uten å være homofil eller biseksuell. Likevel så forstår jeg godt hvorfor mange menn holder det hemmelig, for jeg hadde nemlig aldri turt å si det til noen jeg kjenner. hehe, er vel derfor jeg poster det her som anonym.. Anonymous poster hash: 4d5fb...cc7 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 (endret) Hva folk gjør er opp til de. Folk får holde privatlivet sitt innenfor husets fire vegger, jeg er ikke interessert i å se det uansett om det er Romeo og Julie eller Romeo og Julio. Mao, PDA er no go i min bok. Endret 1. april 2015 av AllFather 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. april 2015 Forfatter Del Skrevet 1. april 2015 Jeg er jente og synes det er lettere aa se menn kysse enn kvinner. Uansett saa synes jeg ikke at sex mellom homofile og hetrofile kan sidestilles. Det er to forskjellige ting. Jeg ser paa homofil sex som sex og sex mellom hetrofile kan ha en annen og mer intim dimensjon naar det ikke bare er sex men aa elske. Dette er mitt syn paa saken i hvert fall Anonymous poster hash: aa372...2e9 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Jeg er jente og synes det er lettere aa se menn kysse enn kvinner. Uansett saa synes jeg ikke at sex mellom homofile og hetrofile kan sidestilles. Det er to forskjellige ting. Jeg ser paa homofil sex som sex og sex mellom hetrofile kan ha en annen og mer intim dimensjon naar det ikke bare er sex men aa elske. Dette er mitt syn paa saken i hvert fall Anonymous poster hash: aa372...2e9 Du tror ikke homofile kan elske? 1 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Har ikke noe problem med å se menn kysse eller kose eller damer kysse og kose på hverandre. Dvs kos som i holde hender, stryke hverandre på ryggen osv. Syns det er koselig å se at folk viser kjærlighet til hverandre uansett. Når det gjelder sex - så er det ikke tennende å se på to menn. Men det betyr ikke at jeg har noe problem med at de gjør det. Lenke til kommentar
bt84 Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Folk våkn opp vesten ødelegger vår kultur arv og vårt land med den homofile agendaen, vi blir hjernevasket til å tro at homofili er en god ting og greit, vi er mennesker, vi er skapt for og formere oss, vi er skapt mann å dame. vi er i ferd med å bli et svakt sammfunn, østen kommer til å kjøre over oss vist dette fortsetter. VÅKN OPP Lenke til kommentar
bt84 Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Jeg er jente og synes det er lettere aa se menn kysse enn kvinner. Uansett saa synes jeg ikke at sex mellom homofile og hetrofile kan sidestilles. Det er to forskjellige ting. Jeg ser paa homofil sex som sex og sex mellom hetrofile kan ha en annen og mer intim dimensjon naar det ikke bare er sex men aa elske. Dette er mitt syn paa saken i hvert fall Anonymous poster hash: aa372...2e9 Du tror ikke homofile kan elske? nei Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Folk våkn opp vesten ødelegger vår kultur arv og vårt land med den homofile agendaen, vi blir hjernevasket til å tro at homofili er en god ting og greit, vi er mennesker, vi er skapt for og formere oss, vi er skapt mann å dame. vi er i ferd med å bli et svakt sammfunn, østen kommer til å kjøre over oss vist dette fortsetter. VÅKN OPP Vi formerer oss bare mer og mer, og jorden har ikke ubegrenset med ressurser. Våkn opp. Kanskje homofili er en god ting og greit. La østen komme. http://www.worldometers.info/ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Folk våkn opp vesten ødelegger vår kultur arv og vårt land med den homofile agendaen, vi blir hjernevasket til å tro at homofili er en god ting og greit, vi er mennesker, vi er skapt for og formere oss, vi er skapt mann å dame. vi er i ferd med å bli et svakt sammfunn, østen kommer til å kjøre over oss vist dette fortsetter. VÅKN OPP Er vel nettopp det store deler av menneskeheten har gjort. Våknet opp ifra middelariske tankesett og hever seg over diverse religioner laget for å kue mennesker og dem svake. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Folk våkn opp vesten ødelegger vår kultur arv og vårt land med den homofile agendaen, vi blir hjernevasket til å tro at homofili er en god ting og greit, vi er mennesker, vi er skapt for og formere oss, vi er skapt mann å dame. vi er i ferd med å bli et svakt sammfunn, østen kommer til å kjøre over oss vist dette fortsetter. VÅKN OPP Foretrekker homofile mennesker fremfor slike mennesker som deg, som fortsatt lever i steinalderen. 3 Lenke til kommentar
bt84 Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Folk våkn opp vesten ødelegger vår kultur arv og vårt land med den homofile agendaen, vi blir hjernevasket til å tro at homofili er en god ting og greit, vi er mennesker, vi er skapt for og formere oss, vi er skapt mann å dame. vi er i ferd med å bli et svakt sammfunn, østen kommer til å kjøre over oss vist dette fortsetter. VÅKN OPP Vi formerer oss bare mer og mer, og jorden har ikke ubegrenset med ressurser. Våkn opp. Kanskje homofili er en god ting og greit. La østen komme. http://www.worldometers.info/ Det står som så fint skrevet i koran at de vantro altså oss vestlige kristne, ikke er verdt noen ting vi kan skal elimineres. så vet ikke jeg Lenke til kommentar
bt84 Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Folk våkn opp vesten ødelegger vår kultur arv og vårt land med den homofile agendaen, vi blir hjernevasket til å tro at homofili er en god ting og greit, vi er mennesker, vi er skapt for og formere oss, vi er skapt mann å dame. vi er i ferd med å bli et svakt sammfunn, østen kommer til å kjøre over oss vist dette fortsetter. VÅKN OPP Er vel nettopp det store deler av menneskeheten har gjort. Våknet opp ifra middelariske tankesett og hever seg over diverse religioner laget for å kue mennesker og dem svake. det er ikke religionen som kuer mennesker. det er dagens systemer og stater som kuer menneskene. Der er denne statlige hjernevaskinga vi må våkne opp fra å se hva som er i ferd med å skje.... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Folk våkn opp vesten ødelegger vår kultur arv og vårt land med den homofile agendaen, vi blir hjernevasket til å tro at homofili er en god ting og greit, vi er mennesker, vi er skapt for og formere oss, vi er skapt mann å dame. vi er i ferd med å bli et svakt sammfunn, østen kommer til å kjøre over oss vist dette fortsetter. VÅKN OPP Du er et søppelmenneske. Hadde det vært opp til meg skulle du blitt plassert midt i Gay Pride paraden inntil du enten døde av skam og fornærmelse eller plutselig forvandlet deg til et voksent, anstendig menneske og sluttet å bry deg med ting andre mennesker driver med som ikke påvirker deg på noen som helst måte. Din bytting. Anonymous poster hash: dd447...457 1 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 (endret) Folk våkn opp vesten ødelegger vår kultur arv og vårt land med den homofile agendaen, vi blir hjernevasket til å tro at homofili er en god ting og greit, vi er mennesker, vi er skapt for og formere oss, vi er skapt mann å dame. vi er i ferd med å bli et svakt sammfunn, østen kommer til å kjøre over oss vist dette fortsetter. VÅKN OPP Du er et søppelmenneske. Hadde det vært opp til meg skulle du blitt plassert midt i Gay Pride paraden inntil du enten døde av skam og fornærmelse eller plutselig forvandlet deg til et voksent, anstendig menneske og sluttet å bry deg med ting andre mennesker driver med som ikke påvirker deg på noen som helst måte. Din bytting. Anonymous poster hash: dd447...457 Den var ikke pen. Da jeg vokste opp var homofili forbudt i Norge. Jeg var 25 da forbudet ble hevet. For en ung man, som ikke hadde greie på noe som helst, er det klart at forbudet preget min holdning. Rumpisser var noe man gjorde narr av, og mobbet. Heldigvis er mennesket utrustet med forstand og har evne til å endre oppfatning, Jeg skjønte fort at hevingen av forbudet var riktig og at jeg selv måtte se nærmere på mine holdninger. Likevel, 40år etter, liker jeg ikke å se på to menn som kliner, og vil ikke se på menn som har sex. Det betyr ikke at det er noe galt i homofili, det er bare sånn jeg er skrudd samme - et resultat av arv og miljø. Et lite tillegg. Jeg tror at mange av de som er de største motstandere er det av frykt. De kjenner noe inni seg selv som strider mot det jeget de vil at de skal være. Endret 6. april 2015 av Thonord Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. april 2015 Forfatter Del Skrevet 7. april 2015 Nei, den var ikke pen, men så var den også bare barnemat i forhold til det jeg kritiserte. At ting var annerledes da du var 25 er nå en ting; du har i det minste tatt et oppgjør med egne holdninger og endret deg. At man ikke selv er homofil, og dermed ikke nødvendigvis liker å se menn kline og ha sex, er selvsagt helt greit. Det er ikke noe mål at alle skal være homofile. Det som er målet er at man skal få lov til å være homofil uten at all slags rusk og rask skal stå på sidelinjen og mene og kritisere. Men fra der og til å lire av seg slikt oppgulp som bt84 kom med er det et godt stykke. Og med mindre han er 10 år og dermed for det meste kun speiler de holdninger hans foredre har (i hvilket tilfelle min karakteristikk heller gjelder hans foreldre) skal han være en helt spesiell form for tilbakestående for å i 2015 fortsatt ha de holdninger han har. Hva homofile gjør har ingen påvirkning på ham. Ingen. Påvirkning. Overhodet. Anonymous poster hash: dd447...457 Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Må bare skyte inn at liberalister mener slik diskriminering skal være helt greit.http://liberalistene.org/politikk/faq/ Hva vil være statens holdning til rasisme og annen diskriminering?Det bør være likhet for loven med tanke på rase og kjønn. Altså at de samme lovene gjelder – uansett rase og kjønn. Hvis privatpersoner ønsker å diskriminere, har de full rett til dette, men de må da også bære ansvaret for det selv. Hvis et selskap ikke ønsker å ansette noen av en bestemt rase eller kjønn, ville det redusere antall arbeidere selskapet kan ansette. Det ville da etter hvert kunne bli utkonkurrert i markedet av mer fornuftige aktører, som velger å ansette de dyktige personene som blir nektet jobb i det andre selskapet. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Folk våkn opp vesten ødelegger vår kultur arv og vårt land med den homofile agendaen, vi blir hjernevasket til å tro at homofili er en god ting og greit, vi er mennesker, vi er skapt for og formere oss, vi er skapt mann å dame. vi er i ferd med å bli et svakt sammfunn, østen kommer til å kjøre over oss vist dette fortsetter. VÅKN OPP Befolkningsveksten er vel såpass stor at den bør bremses litt uansett er den ikke? Lenke til kommentar
bt84 Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Folk våkn opp vesten ødelegger vår kultur arv og vårt land med den homofile agendaen, vi blir hjernevasket til å tro at homofili er en god ting og greit, vi er mennesker, vi er skapt for og formere oss, vi er skapt mann å dame. vi er i ferd med å bli et svakt sammfunn, østen kommer til å kjøre over oss vist dette fortsetter. VÅKN OPP Befolkningsveksten er vel såpass stor at den bør bremses litt uansett er den ikke? Det har du helt rett i, men ikke på den måten Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Da jeg vokste opp var homofili forbudt i Norge. Jeg var 25 da forbudet ble hevet. For en ung man, som ikke hadde greie på noe som helst, er det klart at forbudet preget min holdning. Rumpisser var noe man gjorde narr av, og mobbet. Det er ikke populært å være homofil i dag heller. Jeg tror ikke gutters motstand mot homofili er veldig forskjellig mellom generasjoner. Jeg snur meg bort i vemmelse om jeg får øye på to gutter som kysser. Tanken på hva de driver med på soverommet er for motbydelig til å forfølge. Dette er nok en vanlig reaksjon hos normale gutter. Men det betyr ikke at jeg/vi mener homofile ikke skal få lov til å leve sine liv like fritt som oss. Jeg ville bare ikke gjort slikt selv, fordi jeg jeg er heterofil og synes homofile aktiviteter er motbydelig. Kanskje synes også homofile at heterofil sex er motbydelig? Muligens en forskjell mellom homofile og lesbiske? Jeg reagerer også negativt på to kvinner som kysser, men ikke like sterkt. Kvinner tenderer mot aseksualitet mer enn menn. Venninner går på do samtidig stadig vekk. Det er en umulighet for menn, og såvisst heller ikke ønskelig. Kvinner kysser og klemmer også mer enn menn, og er generelt mer intim. Sammen med at kulturen anser kvinner som mer uskyldige, gjør dette at intime forbindelser mellom kvinner er mer akseptert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg