KleKir Skrevet 23. april 2015 Forfatter Del Skrevet 23. april 2015 Mye fint her. "Hos farmor" er fantastisk - skulle ønske den originale tapeten var der enda. Tror den betongbåten blir der en stund, ja. Takk for det, Tomsi Artig at du likte rommet til farmor Bak det moderne lyse, ligger det nok noe mønster i brunt og oransje... Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 flott bilde av betongbåten! likte også bilde av solnedagnen som du linket til Lenke til kommentar
KleKir Skrevet 23. april 2015 Forfatter Del Skrevet 23. april 2015 Utfordringa var å bruke vidvinkel, men macro-objektivet må jo luftes også... Først sammen med blåveis og hvitveis, så hjem til krokusen i solveggen. Mye grått vær i Trøndelag denne våren. Så når sola først åpenbarte seg en søndag, blir bidraget noen solfylte krokus. Rammet de til og med inn for å prøve å holde på sola, men i dag snødde deg gitt 19. april Canon EF-S60mm f/2.8 Macro USM Exif: 60 mm, 1/250 sec, f/6.3, ISO 100 Også var det denne vakreste vårblomsten, blåveisen (vaiende i vind...) Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Hovedbildet er pent. Men jeg blir egentlig litt forstyrret av den kutta lyse blomsten nede til høyre. Hadde du hatt hele den (altså selve blomsten.. aner ikke hva det heter, altså ikke stilken..). Så hadde det enda finere mot det lyse feltet oppe til venstre. Og om du i tillegg hadde tatt med litt mer på venstre side, altså flyttet bildet mot venstre, sånn at du hadde fått med også kanten av bladene på den blomsten som er nederst til venstre, da hadde du også fjernet litt mer av de halve blomstene på høyre side (du hadde vel fått med bare kanten av noen blader?) Da tror jeg dette hadde blitt velidig fint, Spoilerbildet syns jeg også er pent. Men der syns jeg du kunne prøvd å fått med det stedet der blomsten vokser opp av jorda. Så du hadde fått enslags "bunn" i bildet. Jeg kan egentlig ikke "bildekritikk", bare prøver å se for meg hvordan det kunne blitt enda bedre. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Flotte farger og det skinner fint i kronbladene på krokusene, men jeg er enig med pybalto at de hvite blomstene i venstre hjørnet forstyrrer mye. Jeg er ikke helt sikkert på hva jeg skulle gjort for å fokusere bildet bedre, kanskje et annet, tettere utsnitt ville gjort seg? Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Krokus er et kjærkomment viderekommende tegn på vår - pent fanget, og fint lys! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Tøft, det best før-bildet den 12. april, 19. april med det fine krokusbildet og også spoilerbildet var herlige vårmotiver... Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 likte best spoilerbildet av blåveisen fra 19. april. enkelt og vakkert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå