Schreiber Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 For mange år siden leste jeg i et svenskt PC-blad, og de hadde en annonse for et spill kalt Drakar Och Demonar: Själarnas Brunn. Det var fint lite informasjon om det, men det minnet mye om Dungeons & Dragons, men hadde en and som spillbar karakter. Der og da ante jeg ikke om det var en parodi på D&D eller ikke, men det har vist seg i ettertid at det er ekte nok. Dermed blir jo spørsmålet som så: Hvor får man kjøpt det spillet i dag? Er det i det hele tatt mulig? Mener det var eksklusivt til PC, men skal ikke si det sikkert. Formatet er uansett ikke viktig, om det så e er til Amiga eller Commodore 64. Maskinvare til å spille det på skal jeg da klare å skaffe. Er helt interessert i en fysisk kopi i bra stand, men det holder med en digital versjon, om noen vet hvor den kan skaffes. Gameplay: Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 (endret) http://www.old-games.com/download/9022/dragonfire-the-well-of-souls Endret 31. mars 2015 av This is Thomas Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. april 2015 Forfatter Del Skrevet 1. april 2015 Takker. Så var det der med å få kjøpt det eller lastet det ned... Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Det skjedde noe med linken der, den linken jeg mente å legge ut var denne: http://www.old-games.com/download/9022/dragonfire-the-well-of-souls Ser ut til at det går ann å laste ned derfra, kom meg meg ihvertfall fram til å skulle laste det ned. Har mac så jeg får ikke testa det ut. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. april 2015 Forfatter Del Skrevet 1. april 2015 (endret) Se der ja. TAkk, fikk til å laste ned. Eller rettere sagt er filen på 858MB, og vil ta tre dager (!) å laste ned. Kanskje ikke den heeeelt beste serveren. Får vel prøve igjen senere. Endret 1. april 2015 av Schreiber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå