tigergutten Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Noen som vet hvor stor sum vi kan bestille fra på internett uten å betale frakt? Tenkte jeg skulle bestille 2 Tårn fra www.play.com , men den koster ca 39pund, og ettersom jeg husker er det over grensa. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Du betaler ikke frakt på Play uansett, men du må betale toll eller moms eller hva det var hvis filmen koster over 200 kroner. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 My mistake. Var ikke frakt jeg skulle skrive, men moms... :-) Så det er 200kr enda, kjikp da, hadde håpet jeg kunne bestille den dvd`en, men den overstiger jo :gretten: Lenke til kommentar
frowe Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 litt rart det der, vet at de sier det er 200kr, men jeg kjøpte en sykkel på qxl, fra Danmark, og da kom det ikke noe toll på den, summen var 850 kr + frakt???? :ide: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå