arcticviking Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 (endret) hei, fikk tak i en brukt wii og kjøpte utenom et komponentkabelsett for å på best mulig bilde, på vår 47" lg led smart tv (100hz). bildet er klart, men bildet gjør et svart blink flere ganger i minuttet..?? dette gjør det veldig irriterende å spille. har satt wii til hdtv 480p på screen options. alle kabler bak tv er rett på plass der di skal være. det som slår meg etterhvert er det står 480i og ikke "p" når jeg velger komponent utgangen på tven :/ er det dette som skaper krøll? jeg har googlet meg ihjel uten hell... somsagt så er bildet fint å klart, men di sorte 1 sekunds blinkene gjør meg gal Endret 31. mars 2015 av arcticviking Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Har du satt 480P i innstillingene på Wii-en? Lenke til kommentar
arcticviking Skrevet 1. april 2015 Forfatter Del Skrevet 1. april 2015 ja wii står på 480p og nå står tv på det samme.Men problemet vedvarer Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Ser det slik ut på TV en? 1 Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Har samme problem, bare at hos meg er det farger som endrer seg. Løsningen for meg er å rikke litt på kablene, så ordner det seg. Men det hender at jeg må gjøre prosessen noen ganger i løpet av spilletiden Lenke til kommentar
arcticviking Skrevet 1. april 2015 Forfatter Del Skrevet 1. april 2015 Yes,akkurat som på videoen over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå