MikkelRæv Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 (endret) Fått et problem nylig. Siste mnd eller 2 så har diablo 3 krasjet sånn av og til. Etter jeg har spilt litt, kan være en time, kan være flere. Så fryser det, blir svart skjerm som går ut til skrivebordet, som er hvit. Kan se musepekeren litt av og til men går fint å få trykka på restart maskin. Etter det er den fin til neste gang diablo fryser pcn. Har tatt stress test på cpu og gpu 1-4 timer. Skjer ikke no spesielt da. Cpu på 55-63 grader og gpu på 70 grader. 100% load. Skal prøve på å legge inn beta driver fra amd når jeg får lasta det ned. Amd radeon r9 290 tror jeg det er. Amd phenom2 x4 995 Endret 4. april 2015 av MikkelRæv Lenke til kommentar
MikkelRæv Skrevet 4. april 2015 Forfatter Del Skrevet 4. april 2015 Har lest litt rundt. Lurer på om det er Amdkmdap stopped working feilen. Prøver med litt forskjellige metoder Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Klokk kortet litt ned på core , eller gi det litt mere spenning. Ble løst med å klokke ned litt her : http://answers.ea.com/t5/Battlefield-Hardline/amdkmdap-crash/td-p/4454573 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå