Bellis Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Heisann!! Ønsker veldig gjerne et gullkort da mine så langt 42 flyreiser bortfaller i dag Jobber på hurtigruten å reiser da med fly hver gang jeg skal på jobb, i tillegg til at det blir en del reising på fritiden.. Ta kontakt Lenke til kommentar
marfo83 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Heisann!! Ønsker veldig gjerne et gullkort da mine så langt 42 flyreiser bortfaller i dag Jobber på hurtigruten å reiser da med fly hver gang jeg skal på jobb, i tillegg til at det blir en del reising på fritiden.. Ta kontakt Litt sent nå, men hadde jeg vært i den situasjonen hadde jeg tatt en helg og flydd de tre flyvningene jeg manglet. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Heisann!! Ønsker veldig gjerne et gullkort da mine så langt 42 flyreiser bortfaller i dag Jobber på hurtigruten å reiser da med fly hver gang jeg skal på jobb, i tillegg til at det blir en del reising på fritiden.. Ta kontakt Litt sent nå, men hadde jeg vært i den situasjonen hadde jeg tatt en helg og flydd de tre flyvningene jeg manglet. Det hadde nok vært billigere enn å "kjøpe" kortet av randoms da de risikerer å bli kastet ut av hele programmet om de blir fersket. Forøvrig har jeg ett kort men det kommer nok til å gå til venner/familie da det er en stor risk å selge/bytte det vekk. Lenke til kommentar
Bellis Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 Heisann!! Ønsker veldig gjerne et gullkort da mine så langt 42 flyreiser bortfaller i dag Jobber på hurtigruten å reiser da med fly hver gang jeg skal på jobb, i tillegg til at det blir en del reising på fritiden.. Ta kontakt Litt sent nå, men hadde jeg vært i den situasjonen hadde jeg tatt en helg og flydd de tre flyvningene jeg manglet. Det hadde nok vært billigere enn å "kjøpe" kortet av randoms da de risikerer å bli kastet ut av hele programmet om de blir fersket. Forøvrig har jeg ett kort men det kommer nok til å gå til venner/familie da det er en stor risk å selge/bytte det vekk. Ja vil selvfølgelig ikke at noen skal få noe problemer, så er jo selvfølgelig opp til hver enkelt person om de vil selge/gi bort/bytte. Det er ingenting som tilsier at det ikke er lov å bytte bort kortet? Eller? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Heisann!! Ønsker veldig gjerne et gullkort da mine så langt 42 flyreiser bortfaller i dag Jobber på hurtigruten å reiser da med fly hver gang jeg skal på jobb, i tillegg til at det blir en del reising på fritiden.. Ta kontakt Litt sent nå, men hadde jeg vært i den situasjonen hadde jeg tatt en helg og flydd de tre flyvningene jeg manglet. Det hadde nok vært billigere enn å "kjøpe" kortet av randoms da de risikerer å bli kastet ut av hele programmet om de blir fersket. Forøvrig har jeg ett kort men det kommer nok til å gå til venner/familie da det er en stor risk å selge/bytte det vekk. Ja vil selvfølgelig ikke at noen skal få noe problemer, så er jo selvfølgelig opp til hver enkelt person om de vil selge/gi bort/bytte.Det er ingenting som tilsier at det ikke er lov å bytte bort kortet? Eller? Nå har ikke jeg finkjemmet reglene, men man skal ikke tjene på å gi kortet til noen slik jeg har forstått det. Så å byttendet mot ting er jo så og sundet samme som å selge det, som ikke er lov. Lenke til kommentar
Bellis Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 Hmmm, ja du har vel forsåvidt rett i det... Er jo liten sjanse for at noen vi gi det vekk også Regner vel med å måtte tjene det inn på ærlig vis (bare litt utålmodig), men er da vel alltids lov å gjøre et forsøk Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Jeg blir glad for et sølvkort Lenke til kommentar
Bellis Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 Jeg blir glad for et sølvkort Jeg blir glad for et sølvkort Du kan få mitt når jeg får gullkort om et år (haha) ^^ Lenke til kommentar
Bellis Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 Heisann!! Ønsker veldig gjerne et gullkort da mine så langt 42 flyreiser bortfaller i dag Jobber på hurtigruten å reiser da med fly hver gang jeg skal på jobb, i tillegg til at det blir en del reising på fritiden.. Ta kontakt Litt sent nå, men hadde jeg vært i den situasjonen hadde jeg tatt en helg og flydd de tre flyvningene jeg manglet. Hadde jeg vært smart nok til å sjekket det før jeg dro på jobb skulle jeg også gjort det -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå