feddi Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Nettopp startet opp min nye pc med Gigabyte z97x gaming 3 hovedkort. Jeg opplever generelt flat og dårlig lyd gjennom mitt Steelseries siberia headsett. Skulle tro lydkvaliteten var bedre på et nytt hovedkort kontra det 6 år gamle jeg hadde i min andre pc. Er det noen som vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar
TanzElectrik Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Har du husket å laste ned/installere driveren til lydkortet? Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 siberia headsettet har jeg opplevd like flat lyd på på alle pcer jeg har prøvd den på. Lenke til kommentar
feddi Skrevet 31. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2015 Har du husket å laste ned/installere driveren til lydkortet? Re installerte driverene nå og hørte forskjell. Men lyden i spillet er helt anderledes enn det var før. Jeg har ikke sjans å høre hvor folk i spillet kommer ifra. Er ikke noe "surround sound" siberia headsettet har jeg opplevd like flat lyd på på alle pcer jeg har prøvd den på. Jeg hører forskjell fra gamle til nåværende pc. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Har d slått på headsett audio innstillingen på cs? Lenke til kommentar
feddi Skrevet 31. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2015 Da var alt tipp topp:) da blir det geeeimings natten lang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå