Isbilen Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Eh, jo? Nå er du litt rundhåndet med likhetstegnene her. 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Har sjølv vært med på møter som er lagt til både museum, skipsverft og alt mulig rart som ikkje hadde noke med møtet å gjere men som blei valgt fordi dei hadde kapasitet og var ellers praktiske lokaler å benytte til møtet.Det har jeg også og det er greit. Om møtet skulle legges til en kirke, kkk-lokale, hells angels hus eller moske derimot så blir ikke jeg med. 2 Lenke til kommentar
Visum Skrevet 2. april 2015 Forfatter Del Skrevet 2. april 2015 Kan noen fortelle meg hva KKK står for? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Kan noen fortelle meg hva KKK står for? Ku klux klan, rasistisk organisasjon som herja i USA. Lenke til kommentar
Kalevala Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Symbolikk og assosiasjoner har enorm betydning og langt mer enn bare materialer. Det kan ha enorm betydning, om man velger å la det ha det. Man kan også velge å ikke la det bety noe. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Symbolikk og assosiasjoner har enorm betydning og langt mer enn bare materialer. Det kan ha enorm betydning, om man velger å la det ha det. Man kan også velge å ikke la det bety noe. Det er ikke nødvendigvis et bevisst valg man kan ta. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Det kan ha enorm betydning, om man velger å la det ha det. Man kan også velge å ikke la det bety noe.Det er ikke nødvendigvis et valg man kan ta nei. Og det kan også være skadelig og farlig å ignorere. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Det eneste man kan stole på er eget motiv, alt annet er usikkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå