DanielF Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Viftnene mine bråker svært mye. Det har kommet i det siste. Noen som vet hvordan jeg kan få de til å stoppe. Jeg mistenker at det er viften på hovedkortet. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Du kan prøve å smøre de med olje, men mest sansynlig så må du bytte de/den ut. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hvilket hovedkort har du?, hvis du har Abit så kan du sende mail til de å få tilsendt ei ny ei. du kan også sende mail til www,komplett.no å få de til å sende deg ei ny ei, men du må ha kjøpt kortet der da Lenke til kommentar
DanielF Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Når jeg ser litt nermere, så er det er stort rødt hovedkort og viften er sølv/glisende og det står MSI på den. Det er denne som bråker Så har jeg en gigant vifte. Sikkert den til prosessoren, hehe.. Denne bråker ikke. Det er også en vifte på skjermkortet. Har jeg bruk for flere vifter? Blir maskinen min noe bedre av det? Hilsen Daniel Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hvis du ser etter så er det nok 2-4plasser hvor du kan sette vifter i selve kabinettet,om maskinen blir noe bedre er nok heller dårlig men den får bedre lufting og yter nok litt bedre med mer kjøling. :-) Jeg ha selv 2stk vifter som suger inn i siden og 2som blåser varmluften ut bak,hjelper en del det. Lenke til kommentar
DanielF Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Jeg vil anta at den bråker mer når jeg setter i flere vifter, så det sløyfer jeg for øyeblikket. Jeg får ta kontakt med Komplett ang. denne bråkete viften. Takker for hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå