AnonymDiskusjon Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Hei. I natt hadde jeg store smerter da jeg skulle urinere, kjentes ut som om noe blokkerte urinrøret og at det måtte presses ut. Lå oppe og grubla til 5-6 i natt så forsov meg selvfølgelig da jeg skulle ringe legen i dag morges for å få time i dag... I dag har jeg urinert en gang, dog helt uten smerter/problemer. Jeg hadde tatt to stk. paracet i tillegg til at jeg tok en varm dusj i forkant. Jeg har ingen febersymptomer, men er litt øm på sidene av brystet. (Jeg tok en del pushups i går så det kan evt. være derfor). Jeg har prøvd å drikke en del vann samt tranebærjuice i dag. Da jeg urinerte i natt la jeg forøvrig merke til noe som kan ha vært ørlite granne blod da jeg tørket vekk noen dråper fra tuppen av penis, men mulig jeg blingset... Jeg har googlet en del og tenkte i utgangspunktet at det kunne være en urinveisinfeksjon, evt klamydia da jeg hadde ubeskyttet sex for 3mnd siden uten å sjekke meg i etterkant (stupid, i know...). Men iom. at det kjentes ut som om en blokkasje i urinrøret så kanskje det er nyrestein? Har vært dårlig på å drikke vann den siste tiden. Planen nå er å se om jeg har smerter neste gang jeg urinerer, og evt. om det dukker opp andre symptomer og i så fall ringe fastlegen i morgen tidlig. Om smertene/andre symptomer uteblir er det da noe vits å dra til legen? Jeg er forøvrig en mann på 25 år. Anonymous poster hash: bf044...0b8 Lenke til kommentar
Svar Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Dra til legen. Du pisser ikke blod? Vist ja, da er det mest sansynelig urinveisinfeksjon. Har hatt det selv, ikke digg, gjør sabla vondt. 1 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Har du hatt en nyrestein så er det garantert flere der inne. Jeg personlig ville nok ønsket å vite det så en tur til legen er nok ikke dumt. 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Det kan selvsagt også være mer alvorlige problemer, spesielt om man har andre symptomer. Uansett, ta en tur til legen og få avklart hva det er , ikke noe å vente på i alle fall. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2015 Takk for svarene, folkens. Har fortsatt ikke hatt noen flere smerter under urineringen, men skal følge rådene deres og ta en tur til legen likevel. Som student får jeg vel dette "påspandert"(?) og da er det ingen grunn til å ikke være på den sikre siden. Anonymous poster hash: bf044...0b8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå