Torbjørn Milje Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Snøskavl Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Hei, Torbjørn. Imponerende snøgavl, - man kan få inntrykk av at "utstikket" er på mer enn 2 meter ! Meget god skarphet / eksponering, farger og lys M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Regner med at stor vidvinkel forsterker inntrykket av overheng. Effekten er der i alle fall. Spennende uttrykk. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Det var skikkelig kult. Enig med Albert, den ser ut til å være 2 meter. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Tøft og kult bilde i flotte farger, godt eksponert. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Spesielt motiv med overheng i iskanten. Flott Hilsen Rune Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Wooow! Kjempestilig bilde! :wow klart og fint, og med de flotteste farger. Dritstilig! :tumbs: Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 DAGENS BILDE: Originalt valg av ståsted og kreativ bruk av vidvinkel! Tett utsnitt og mangel på elementer av kjent størrelse gjør at man ikke helt klarer å forstå den egentlig størrelsen på snøskavlen og seeren blir lurt til å tro at man ser på en stor isgrotte. Teknisk godt med fin skarphet og utmerket kontroll på eksponeringen. Du må gjerne fortelle oss hvor stor denne "grotten" er i virkeligheten Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Gratulerer med Dagens:-) Et mektig bilde med et usedvanlig tøft perspektiv. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Hei Torbjørn, og gratulerer med dagens !! Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Hei igjen, Torbjørn. Gratulerer så mye med "Dagens bilde", - særegent og flott ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 1. april 2015 Forfatter Del Skrevet 1. april 2015 Tusen takk til dere alle for de fine kommentarene til bildet. Det var noen av dere som spurte hvor stor denne snøskavlen er, eller retter sagt var fordi det er noen år siden jeg tok dette bildet så den er nok borte vekk nå. Det jeg husker er at det var ca 1 m fra vannflaten og opp til taket på skavlen. Fra fjellet og ut i bredden, kanskje 3 m og lengden på den 4 til 5 m, kanskje enda litt mer. Den var i alle fall stor. Bildet er tatt med en Nikon D300 og et billig Tamron objektiv 18-200 mm, et objektiv jeg ikke er så redd for om det blir ødelagt. Kamera la jeg nesten helt ned til vannflaten så jeg så ikke bildet før etter det var tatt. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Bilde kom myye bedre fram da jeg la på en mørkere bakgrunn. Ganske så spektakulært dette. Fint utsnitt og komp i godt lys med god dybdeskarphet som henter ut fine farger og detaljer. Roar Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Gratulere med dagens igjen, Torbjørn. Et flott og spesielt bilde. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Knallbra bilde! Velfortjent Dagens Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 2. april 2015 Forfatter Del Skrevet 2. april 2015 Tusen takk for hyggelige og fine kommentarer Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg