JorunT Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Fin avslutning, Randi, det er en av mine favorittblomster, villig er den også Lenke til kommentar
polljen Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Jeg vet at når jeg kikker på dine "festtråder" så vil jeg finne mange makrobilder etter min smak, og jeg ble ikke skuffet denne gang heller. Mine tre favoritter er fjorårets Hortensia, Regndråpene i morges og Fallen Beauty. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2015 Fin avslutning, Randi, det er en av mine favorittblomster, villig er den også Takk Jorun - ja, denlille der er utrolig herdig og sprer seg gjør den også. Jeg vet at når jeg kikker på dine "festtråder" så vil jeg finne mange makrobilder etter min smak, og jeg ble ikke skuffet denne gang heller. Mine tre favoritter er fjorårets Hortensia, Regndråpene i morges og Fallen Beauty. Takk for hyggelig kommentar.... Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Var på Nidaros Blues festival i dag, så ble det noen bilder i forbifarten Bilde 24 – 24.April: View from Bakke bro Exif: 1/500 – f/7.1 - ISO 160 Exposure Compensation: 0 Lens: LUMIX G VARIO 12-35/F2.8 Focal Length:12mm Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX7 flott landskap! Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 det var mange fine close--up bilde av blomster randiA. likte best fallen beauty og småsymre (fnt perspektiv). Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2015 Takker for kommentarer,krøllx - synes du hadde mange fantastisk flotte blinkskudd i din April-fest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå