RandiA Skrevet 13. april 2015 Forfatter Del Skrevet 13. april 2015 Bilde 13 – 13.April: Pilea peperomioides Exif: 1/30 – f/4.0 - ISO 320 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX7 Det var snøbyge og sol og varme om hverandre i dag: Det ble bare en "houseplant"i dag. Jeg har skrevet om denne tidligere i en blogg - en av mine favoritt "inne-planter", hatt den i mange, mange år, fikk en stikling av en venninne en gang. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Fin plante, ja. I all sin enkelhet - og den er grrrønnn og fin. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Det var skikkelig grønt, en fin inneplante, bladene minner nesten litt om blomkarse. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. april 2015 Forfatter Del Skrevet 14. april 2015 Fin plante, ja. I all sin enkelhet - og den er grrrønnn og fin. Det var skikkelig grønt, en fin inneplante, bladene minner nesten litt om blomkarse. Takker for kommentarer - enkel å ha med å gjøre også; må visst følge med litt og se om den blomstrer en eller annen gang - den kan visst det.. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. april 2015 Forfatter Del Skrevet 14. april 2015 Bilde 14 – 14.April: Typical April Exif: 1/320 – f/4.0 - ISO 250 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX7 Nær på: Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Veldig pent hovedbilde. Jeg liker også spoileren. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Ai ai, heldigvis var vi ikke der, heldigvis lite fare for snø her! Men det gjør seg jo godt med snødekorerte 'veiser' Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. april 2015 Forfatter Del Skrevet 15. april 2015 Veldig pent hovedbilde. Jeg liker også spoileren. Takk, takk... Ai ai, heldigvis var vi ikke der, heldigvis lite fare for snø her! Men det gjør seg jo godt med snødekorerte 'veiser' Ikke noe snø nå - det er borte på et øyeblikk - det har vært veldig, veldig typisk april i det siste. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. april 2015 Forfatter Del Skrevet 15. april 2015 Er ganske på etterskudd med lesingen, så jeg burde vel lest i stedet for å fotografere…. Bilde 15 – 15.April: Bøker på vent Exif: 1/8 – f/4.5 - ISO 640 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX7 Kanskje litt bedre fokus her, men det er ikke rett dato: Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Så bra du har litt å holde på med de første par dagene! Jeg likte vel best det bildet du valgte, mer interessant vinkel enn det i spoileren. Må innrømme at papirutgavene av en slik bokstabel gjør seg bedre som bilde enn en Kindle, men den siste er jo enklere å ta med på tur. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. april 2015 Forfatter Del Skrevet 15. april 2015 Så bra du har litt å holde på med de første par dagene! Jeg likte vel best det bildet du valgte, mer interessant vinkel enn det i spoileren. Må innrømme at papirutgavene av en slik bokstabel gjør seg bedre som bilde enn en Kindle, men den siste er jo enklere å ta med på tur. Skal innrømme at jeg bruker hovedsaklig lydbøker, og de tar enda mindre plass enn E-book. Men det er uendelig mange lagret på-vent av slike også. Jeg rekker ikke mer enn ca 3 bøker i uken nå. (Men noe har jeg da fått unna etter hvert og blogget på en del av dem også i Reading Randi ) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. april 2015 Forfatter Del Skrevet 16. april 2015 Hadde egentlig ikke tid til foto i dag, så jeg kunne vel likeså godt ha droppet det dårlige bildet: Bilde 16 – 16.April: Crocus i regn Exif: 1/40 – f/4.5 - ISO 400 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX7 Litt aftensmat: Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Aftensmaten så veldig fristende ut, mer enn våt krokus. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Jeg syns det er litt underlig at du ikke valgte spoilerbildet som hovedbilde. Hovedbildet er som du sier det selv. "kunne vel likeså godt ha droppet det dårlige bildet". Mener ikke noe stygt altså. Mens spoilerbildet er skikkelig lekkert. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. april 2015 Forfatter Del Skrevet 16. april 2015 Aftensmaten så veldig fristende ut, mer enn våt krokus. Ja, spist nå - det var ikke særlig i fokus, det var litt mørkt. Jeg syns det er litt underlig at du ikke valgte spoilerbildet som hovedbilde. Hovedbildet er som du sier det selv. "kunne vel likeså godt ha droppet det dårlige bildet". Mener ikke noe stygt altså. Mens spoilerbildet er skikkelig lekkert. Jada, du har rett i det - helt OK at du sier det ja........ [Ordnet nettopp et veldig gammelt bilde fra Calcutta - har lett litt etter det. En oppvask-gutt for et lite spisested. (Jeg spiste ikke der altså)] Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Jeg synes spoilerbildet med alle bøkene den 15. april er fint og stramt. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. april 2015 Forfatter Del Skrevet 17. april 2015 Jeg synes spoilerbildet med alle bøkene den 15. april er fint og stramt. Takker. Linepusle - nødløsning. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. april 2015 Forfatter Del Skrevet 17. april 2015 Nok en nødløsning - (maten er spist opp, hadde nabovenninner til "middag") Bilde 17 – 17.April: Lett fredags-mat Exif: 1/25– f/3.2 - ISO 400 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX7 Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Smakfullt bilde, slike middager er ikke å forakte. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Syns det var et flott matbilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå