RandiA Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Kan vel ikke bryte en mange-årig tradisjon. Det er lite fotografering for tiden, - så jeg griper en anledning til litt "vedlikehold". Aprilfest 2015 - RandiA - Våren Bruker: RandiAUtfordring: Mest for å holde foto-hobby ved like, mest med 45mm, men også andre objektiverDeltakernivå: Pingle - kanskje kandidatUtstyr: Panasonic LUMIX DMC-GX7. og flere objektiver Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. april 2015 Forfatter Del Skrevet 1. april 2015 Bilde 1 – 1.April: Iris reticulata Katharine Hodgkin Exif: 1/125 – f/4.0 - ISO 250 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX7 1 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Nydelig. Visste ikke at slike blomster var i blomst enda! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Bilde 1 – 1.April: Iris reticulata Katharine Hodgkin Vakkert bilde av denne fine blomsten... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. april 2015 Forfatter Del Skrevet 1. april 2015 Takker for kommentarer, smort1 og Bykatt. her har våren blomstret i flere uker nå. Aprilfesten avholdes stort sett for å holde liv i foto-hobby'n - blir vel ikke så mye variasjon i motivene.... Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Ikke uventet, en vakker blomst fra deg, en av mine favorittiriser. jeg hadde et prakteksemplar som sto i full blomst før den druknet i 30 cm snø i forrige uke. Men dette er tøffe damer, Katharine dukker nok opp igjen neste år. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. april 2015 Forfatter Del Skrevet 2. april 2015 Ikke uventet, en vakker blomst fra deg, en av mine favorittiriser. jeg hadde et prakteksemplar som sto i full blomst før den druknet i 30 cm snø i forrige uke. Men dette er tøffe damer, Katharine dukker nok opp igjen neste år. Takker for kommentar - snøbart her i uker, nesten måneder nå - så kom det noen fnugg i morges. (Etter få timer er "det" borte igjen) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. april 2015 Forfatter Del Skrevet 2. april 2015 Bilde 2 – 2.April: Jada, April… Exif: 1/100 – f/4.0 - ISO 400 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX7 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 Her kommer det en del gjengangere ja - Blåveisen kommer ikke med i år, for den begynte sesongen så tidlig, i februar, så den er nesten avblomstret - rødveisen er på god vei til avblomstring den også - men rakk å komme med. Bilde 3 – 3.April: Hepatica nobilis rubra plena Exif: 1/500– f/4.0 - ISO 400Exposure Compensation: -0.33Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX7 2 Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Jeg antar at julerosen(?) fra 2 april har overlevd snøen? Lekre rødveiser du fanget i dag. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 mange fine blomster bilder. liker spesielt 1. april Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Bilde 2 & 3; det første ser ut til å være av en "nedfor" blomst, mens det andre ser ut som en svært så fargesterk og livlig en... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 Jeg antar at julerosen(?) fra 2 april har overlevd snøen? Lekre rødveiser du fanget i dag. Jada, de liker en liten snø-skur. mange fine blomster bilder. liker spesielt 1. april Takk for kommentar Bilde 2 & 3; det første ser ut til å være av en "nedfor" blomst, mens det andre ser ut som en svært så fargesterk og livlig en... Takker for kommentar. Fine blomster. Ja, må i hvert fall starte med litt vårblomster - får se om det dukker opp noe annet etter hvert. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Nr 3 er en vakker kjenning, ja - husker den fra tidligere fester! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. april 2015 Forfatter Del Skrevet 4. april 2015 Nr 3 er en vakker kjenning, ja - husker den fra tidligere fester! Takk - blir vel mange gjengangere etter hvert, Bykatt. (Venter også å se noen av kattene dine - de må vel være med) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. april 2015 Forfatter Del Skrevet 4. april 2015 (endret) Ganske spesiell gul påskeblomst i dag. (Og ikke macro-objektivet) Bilde 4 – 4.April: "Grammotuten" Exif: 1/400 – f/5.6 - ISO 160 Exposure Compensation: 0 Lens: LUMIX G VARIO 12-35/F2.8 Focal Length:19mm Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX7 Noen flere her Endret 8. april 2015 av RandiA 1 Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Veldig fine bilder. Kjekt å se hva slags utstyr du brukte når du tok bildene. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Morsom grammotut. Det mønstret var veldig forseggjort og fint! Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Nr 3 er en vakker kjenning, ja - husker den fra tidligere fester! Takk - blir vel mange gjengangere etter hvert, Bykatt. (Venter også å se noen av kattene dine - de må vel være med) Det er noe trygt ved å se gjengangerne igjen. For tiden har jeg bare en katt, får se om jeg får fotografert henne. Kattene mine har aldri likt å bli tatt bilde av... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå