-kga- Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg klarte og prestere og miste min Creative Jukbox 3 i gulvet. Den var skrudd av. Displayet er nå føkka! Det er en ca. 2cm vannrett strek over hele displayet som ikke viser noen ting. (hvis displayet er delt inn i 4 ca. like store vannrette streker, så er det den nest øverste som har slutta og virke. Hvor mye trur dere det vil koste og reparere det? Kan jeg eventuelt sleipe den inn under garantien, bare si at den plutselig blei sånn? (Lit slemt det siste kanskje, siden det er min feil og ikke produsenten sin feil) Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 sjekk opp med der du kjøpte den eller på creative sin online support. www.europe.creative.com support og sånt.. De kan nok gi deg svar på spørsmålet. Har samme spiller selv.. genial sak litt stor.. ellers så kan den brukes til alt. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Den er ganske genial ja, men lit kipern at den føkka seg når den gikk i bakken. Den var ikke på en gang når jeg missta den, hadde den vert det så kunne jeg kanskje forståt det lit bedre. Hvorfor er det en hel stripe over som har slutta? Er displayet delt opp på noen måte? Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Ring 00 353 143 33240 Dette er supporttelefonen til creative for skandinavia. Er riktig nok til Irland, men det er lokale takster, så det blir ikke noe dyrere enne å ringe til en kompis. Jeg VET, er stamkunde der Kjøpte en Creative jukebox 1, en gang i tiden, nå sitter jeg med en Creative Jukebox 1 og 3, dap1'en er riktignok defekt, men harddisken fungerer som bare det. 20GB Har ikke betalt ei krone for dap3'ern. Men har riktignok fått navnet mitt inn i registrene til inkassosleksapet Lindorff Norge, etter mye tull fra Creative og fraktsselskapet TNT. Var egentlig ikke Creative sin feil med alt det tullet. De har en eksepsjonell kundeservice!! Det er grunnen for at jeg kommer til å holde meg til Creative i framtiden også. Kundeservice er halve produktet Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Ring 00 353 143 33240 Dette er supporttelefonen til creative for skandinavia. Er riktig nok til Irland, men det er lokale takster, så det blir ikke noe dyrere enne å ringe til en kompis. Jeg VET, er stamkunde der Kjøpte en Creative jukebox 1, en gang i tiden, nå sitter jeg med en Creative Jukebox 1 og 3, dap1'en er riktignok defekt, men harddisken fungerer som bare det. 20GB Har ikke betalt ei krone for dap3'ern. Men har riktignok fått navnet mitt inn i registrene til inkassosleksapet Lindorff Norge, etter mye tull fra Creative og fraktsselskapet TNT. Var egentlig ikke Creative sin feil med alt det tullet. De har en eksepsjonell kundeservice!! Det er grunnen for at jeg kommer til å holde meg til Creative i framtiden også. Kundeservice er halve produktet Du mener vel ikke at jeg kan få det på garantien??? Jeg mista jo den i bakken Hadde vert fet om jeg hadde fåt det på garantien da :-) Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Ring dem, og si at streken "plutselig" kom.... trenger ikke si noe om fall i bakken Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Si at spilleren lå i den "veska"/ etuiet som var med, og at du mener at den skal tåle å falle ned en halvmeter fra stuebordet, når den lå i veska si.. Spørs om greier å ha på samvittigheten at du må lyve da Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Si at spilleren lå i den "veska"/ etuiet som var med, og at du mener at den skal tåle å falle ned en halvmeter fra stuebordet, når den lå i veska si.. Spørs om greier å ha på samvittigheten at du må lyve da Den lå faktisk i det skinn etuiet, og jeg misten fra kne høyde. Mista den når jeg tokk den ut av sekken for og ta den med inn i gym timen (masse tyveri på skolen). Får prøve og koke opp eteller annet, har lit lite penger nå. Nekter de og ta det på garantien og det vil koste 1000+ kr, da trur jeg at jeg får prøve og leve med den feilen i steden for. Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Funnet ut noe? Hvis det ikke ordner seg, så kan du undersøke om det er det samme displayet som brukes på Jukebox 1, er det det, kan du få kjøpe mitt for en billig penge : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå