polljen Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Bruker: Polljen Deltagernivå: Pingle Utstyr: Alt som er tilgjengelig. Canon 5D3 og Fuji X-E2 med diverse optikk. Håper å klare å finne på noe annet enn de vanlige "hagebildene" i denne festen, men p.g.a. mye jobbing i påsken så vil nok festen starte med noen av de vanlige og lite fantasifulle hage-nærbildene. Forhåpentligvis så vil det bli mer tid til å finne nye og varierte motiver utover måneden. Samtidig så er det greit å starte med noen "macro-bilder" slik at jeg får testet ut min "nye brukte" Canon 100 2.8L USM Macro . Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Ble det full stopp, eller... ? Lenke til kommentar
polljen Skrevet 28. april 2015 Forfatter Del Skrevet 28. april 2015 Ble det full stopp, eller... ? Ja I en travel jobbepåske så fikk jeg tatt bilder nesten hver dag, men lot etterarbeiding og publisere vente til det nærmet seg "påskeslutt". Flere av de bildene som syntes å være bra/brukbare (sett på kameraskjerm) ble en skuffelse når de kom opp på stor skjerm. Det hele endte rett og slett med ett "Fotografisk nervesammenbrudd" der skuffelsen gjorde at fotolysten der og da gikk i "dass". Jeg må innrømme at en av mine store gleder i tidligere fester har vært å følge med på andre sine bidrag, men også der har jeg skuffet sterkt. Jeg er ikke i tvil om at dette skal komme seg, og med litt "hardtrening" i mai så satser jeg på å klare å komme sterkt (?) tilbake i Junifesten Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Ble det full stopp, eller... ? Ja I en travel jobbepåske så fikk jeg tatt bilder nesten hver dag, men lot etterarbeiding og publisere vente til det nærmet seg "påskeslutt". Flere av de bildene som syntes å være bra/brukbare (sett på kameraskjerm) ble en skuffelse når de kom opp på stor skjerm. Det hele endte rett og slett med ett "Fotografisk nervesammenbrudd" der skuffelsen gjorde at fotolysten der og da gikk i "dass". Jeg må innrømme at en av mine store gleder i tidligere fester har vært å følge med på andre sine bidrag, men også der har jeg skuffet sterkt. Jeg er ikke i tvil om at dette skal komme seg, og med litt "hardtrening" i mai så satser jeg på å klare å komme sterkt (?) tilbake i Junifesten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå