Gå til innhold

Lord Of The Rings: Return Of The King


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bah, om dere ville dere ha fred og ro så skulle dere ikke linka til dase og kritisert meninga vår. Døra svinger begge veier

Jeg vet om en kar som ikke liker filmene, han framstiller sine meninger objektivt og sofistikert, han får respekt hos alle han prater med, og jeg tror nok du kunne lært en ting eller to av ham...

Lenke til kommentar

Har sluttet å hisse meg opp over folk som ikke liker filmene, hadde nok fremdeles gitt de litt bank hvis jeg hadde møtt de, men utenom det så er det vel likegreit at de ikke liker filmene. Og folk som synes det er en "feministfilm" "gladkristne greier" osv har jo ikke peiling.

 

 

Offtopic:

La nå disse liksom satanist/goterne holde seg nede i hulen sin NoLimit_^... Det værste med disse folkene er jo ikke at de later som de er satanister, det værste er jo at de har null peil og bruker symbolet fra en fruktbarhetsgud på genseren og leker kul ;)

 

Tok en titt på den siden og må si den var seriøs!! Mye bra der! Eget H4x0r Corner, så kult!! Alle banneordene viser jo at de har et bra ordforråd og kan dette med å skrive!

 

Fikk meg en god latter til han ene goter-fjortissatanisten skrev addressen sin og trudde han var tøff osv... Tror vel sikkert hele Norges befolkning bor i Oslo også ;)

Lenke til kommentar

Hva ****** har en haug av kjerringer som sitter å klår på juvelbelagte utgaver av Hobbiten å gjøra med den "virkelige" verden? Det blir ikke mer virkelighetsfjernt en det dritet der og folk som blir våte i ræva av å drømme seg inn i lotr finnes det ikke respekt for.

 

"Jammen det er ment å være drama og fantasi"

Samma går for Armageddon, men den er faktisk en sjukt stilig film som det går an å se om og om igjen uten at en får løst til å svelge si ega tunge

 

"Jammen vi raporterer deg"

Her er noe å raportere: Jeg håper tolkien brenner i ****** mens han blir tvingi til å lesa bøka sine.

 

"Jammen gandalf er så fin"

du er gay gay gay du har faktisk hatt deg med Gary Ghey mens kameraten hans sleike dere i ræva og han kjørt en avkappa oksepikk i rassen deres

 

"Jammen du må jo kunne argumentere uten å fornærme intellektet til mindre mennesker"

JA JØSS. Folk som kler seg ut som trær og/eller sover i pysjamaser med legolas motiv fortjener ikke bedre. Jeg vil heller pirke ut nøttene mine med ei rusten teskje enn å bli sett levende ved sina dere

 

Og til han kukskallen helt til slutt. Gothere er ****** meg bare dråpa bedre enn lotr fans og jeg ser det som en personlig fornærmelse og bli kallt en.

dase gensern kjører fryktsomme diablo fonten og har rein tekst. Ikke noe fittesymboler for Freddy Frøya eller Benny Balder. Det eneste fruktbare i kretsen vår er Rotta, han har kjørt så mye kjerringer på tjukka at det er lettere å telle dem han har latt væra i fred. Til og med Dagros har fått kjenne det fra han

Lenke til kommentar

Du skjønte vel ikke hva jeg mente, men det kjære sa7tan pentagrammet ditt er symbolet til en fruktbarhetsgud... I tillegg er du jo i praksis kristen selv, bare med "motsatte" verdier. Religion er tull og håper folk innser det til slutt. (Ikke ment som en avsporende diskusjon her)

 

edit:

7-tallet er der på grunn av jalla sensur

Forutsetter også at du Monsoon ser på deg selv som satanist heh ;)

Endret av SBS
Lenke til kommentar

SBS jeg er ateist helt inn til beinet. Ser ikke helt hvor du har fått det annet inntrykk fra, men det er nå så. Uansett da er vi iallfall enige på at punkt, religion er noe av det verste pisset som er. Nede i midtøsten har det holdt klutgutta tilbake fra å utvikle seg og dem er ennå på steinalder nivå, og i vest så er amerikanerne redde for å gå videre med genforsking ol. bare fordi dem ikke klarer å rettferdiggjøre det med eventyra i bibelen

Lenke til kommentar
SBS jeg er ateist helt inn til beinet. Ser ikke helt hvor du har fått det annet inntrykk fra, men det er nå så. Uansett da er vi iallfall enige på at punkt, religion er noe av det verste pisset som er. Nede i midtøsten har det holdt klutgutta tilbake fra å utvikle seg og dem er ennå på steinalder nivå, og i vest så er amerikanerne redde for å gå videre med genforsking ol. bare fordi dem ikke klarer å rettferdiggjøre det med eventyra i bibelen

Fikk det inntrykket på grunn av innholdet på siden der du holder til. Immortal er jo tross alt satanist metal....

 

Høres selv mye på Death Metal, så det er ikke noe jeg bare slenger ut heh, men syns bare det blir latterlig når religion kommer inn i bildet, image eller ei.

 

edit: og på grunn av den liksom "beinharde" siden deres ;)

Endret av SBS
Lenke til kommentar

monsoon:

når folk skriver hver setning fulle av banneord klarer jeg bare ikke å ta det de skriver seriøst, og at du ikke har et fornuftig argument hjelper ikke stort. tror de fleste andre her deler mitt syn på dette. det hadde vært flott om du holdt deg unna her i stedet for å bare skape kvalme og til slutt bli fjernet av en moderator.

Lenke til kommentar

Da stopper vi alt som likner på personhets, krangel, trolling og andre regelbrudd. Noen deltagere i denne tråden har fått advarsel, andre er utestengt. QED*: Dersom man ikke oppfører seg, følger det overraskelser med.

 

For øvrig anbefales spesialversjonen av "To tårn", den med 4 DVD'er. Fikk den i julegave, og har kost meg stort! :)

 

*QED: Quad Erat Demonstrandum, betyr "hvilket er bevist". Så nå lærte dere noe nyttig. :)

Lenke til kommentar
Og jeg har lyst på respekt her av hvilken grunn?

Måtte gudene vite.. Men du prøver jo så godt du kan å skaffe respekt her? Med å banne å sværte alt mulig rart. Av en eller annen grunn så er dere sykelig opptatt av at alt som ikke går deres vei, er 1) homofilt 2) kristent eller noe annet religiøst 3) mulig å besvare med *******

 

Jeg må vel nesten beklage på alle våre andres vegne som faktisk prioriterer historie fremfor blod og kuler. Det er bare slik det er. Null mer å si.

 

Jeg vil heller pirke ut nøttene mine med ei rusten teskje enn å bli sett levende ved sina dere

 

Hadde du giddi? Bra norsk btw!

Lenke til kommentar
SBS jeg er ateist helt inn til beinet. Ser ikke helt hvor du har fått det annet inntrykk fra, men det er nå så. Uansett da er vi iallfall enige på at punkt, religion er noe av det verste pisset som er. Nede i midtøsten har det holdt klutgutta tilbake fra å utvikle seg og dem er ennå på steinalder nivå, og i vest så er amerikanerne redde for å gå videre med genforsking ol. bare fordi dem ikke klarer å rettferdiggjøre det med eventyra i bibelen

Det er ikke religionen det er noe galt med, det er de som praktiserer den, og ser på den som en levemåte i stedenfor ei tro...

Og Ringenes Herre er gjennomsyret katolsk, siden Tolkien var redd for å fornærme det miljøet, mens han skrev boken... Han var en konservativ katolikk...

 

PS. Noen sa at Oscar-utdelingen ville vise hvilke filmer man likte, det er galt, det sitter et lite styre på 30 eldre menn som bare liker filmer fra asia eller med et budsjett på tusen kroner, siden alt skal være så "spesielt", Atter en Konge vil ikke vinne fordi folk ikke liker filmen, siden det er ikke tilfelle, men fordi at den er for kommersiell for de Oscar-folka...

Lenke til kommentar

Hadde jeg visst at folka bak det nettstedet hadde vært her på forumet hadde jeg aldri linka til det. Vær så snill Monsoon & co, vi har til nå holdt en bra, saklig diskusjon, og nå kommer du og ødelegger alt. Vær snill og hold deg unna denne tråden om du vil fortsette å oppføre deg på denne måten.

 

Du nå blitt rapportert til moderatorene av meg og flere. Håper for din skyld at du vil forbedre deg i framtiden, ellers vil du nok ikke få være på dette forumet stort lenger...

Lenke til kommentar

 

 

Jaså tøffen?

Skal du rapportere meg fordi jeg ikke rir bølga av alvehysteri sammen med dere?
Er ikke som om jeg har lagt ut draps-trussler her eller noe.. men er du interessert i bråk så er det bare å komme på døra til ******

Stilig, det er jammen ikke langt unna meg. Skal vi ta en tur for å le litt G2Petter? :thumbs:

Neida, det var bare en liten spøk (bortsett fra at dte ikke er langt unna meg da).
Dase.no var forresten en morsom side, uten noe innhold, masse tragiske folk og masse fjortisser:)

Tilbake til topic:
Filmen var alt for lang, jeg likte ike all dialogen. Virker som om boken er bedre, men likevel... når den kommer på DVD som extended edition skal jeg ha den, sammen med To Tårn og Ringenes Brorskap på extended ogsåsmile.gif

Fantastiske slåssescener, trolig det beste jeg noen gang har sett. Og disse morderne...utrolig morsomt når de kommer:) Endret av Hårek
Fjernet adresse
Lenke til kommentar
Da stopper vi alt som likner på personhets, krangel, trolling og andre regelbrudd. Noen deltagere i denne tråden har fått advarsel, andre er utestengt. QED*: Dersom man ikke oppfører seg, følger det overraskelser med.

 

For øvrig anbefales spesialversjonen av "To tårn", den med 4 DVD'er. Fikk den i julegave, og har kost meg stort! :)

 

*QED: Quad Erat Demonstrandum, betyr "hvilket er bevist". Så nå lærte dere noe nyttig. :)

Er det ikke "Hvilket skulle bevises". :p er på ingen måte sikker men.

Jaja uansett noe mattelereren vår driver å sier :roll:

Lenke til kommentar
SBS jeg er ateist helt inn til beinet. Ser ikke helt hvor du har fått det annet inntrykk fra, men det er nå så. Uansett da er vi iallfall enige på at punkt, religion er noe av det verste pisset som er. Nede i midtøsten har det holdt klutgutta tilbake fra å utvikle seg og dem er ennå på steinalder nivå, og i vest så er amerikanerne redde for å gå videre med genforsking ol. bare fordi dem ikke klarer å rettferdiggjøre det med eventyra i bibelen

Faktisk var det muslimene som la grunnlaget til den moderne vitenskapen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...