Gå til innhold

Lord Of The Rings: Return Of The King


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lurt litt på det der. I filmene er jo faktisk Gollum på størrelse med hobbitene, om ikke mindre. Hadde egentlig sett for meg størrelsen hans som en mellomting mellom mann og hobbit, som elvefolket opprinnelig var. Noen som veit om Gollums eksakte størrelse basert på boka? Eller har årene "krympet" ham, sammen med alt det andre tidens tann gjorde med stakkars Smeagol?

Lenke til kommentar
Har lurt litt på det der. I filmene er jo faktisk Gollum på størrelse med hobbitene, om ikke mindre. Hadde egentlig sett for meg størrelsen hans som en mellomting mellom mann og hobbit, som elvefolket opprinnelig var. Noen som veit om Gollums eksakte størrelse basert på boka? Eller har årene "krympet" ham, sammen med alt det andre tidens tann gjorde med stakkars Smeagol?

Jeg har alltid fått det for meg at Gollum med årene krympet sammen, og ble rynkete og sleip. Dessuten vil alltid en som går på 4 virke mindre enn hva han ville ha gjort hadde han stått på 2.

 

Jeg og noen kammerater er også klar for alle Ex. etterhverandre, med bare 3-4 tissepauser innvilget på hver ;) Det blir hardt, siden vi er evi glad i cola ^^ Håååååper så inderlig at Rotk blir laaang!

Lenke til kommentar
Skuespillerne suger. Scenene er voldtatt og mishandlet. Alt som er i filmene er svada og komm. tull. Tull er et godt ord.

 

 

Se på f**** Faramir! Se på .. alle de andre! Er det mulig å gjøre det verre?

 

TEGNEFILMEN! DEN var kjempebra. Mye bedre enn det tullet til PeterdusteJackson

Da har ikke du sett mye film. Se en, eller to filmer med Van Dam, og en ny epoke i livet ditt vil starte.

Lenke til kommentar
Skuespillerne suger. Scenene er voldtatt og mishandlet. Alt som er i filmene er svada og komm. tull. Tull er et godt ord.

 

 

Se på f**** Faramir! Se på .. alle de andre! Er det mulig å gjøre det verre?

 

TEGNEFILMEN! DEN var kjempebra. Mye bedre enn det tullet til PeterdusteJackson

Da har ikke du sett mye film. Se en, eller to filmer med Van Dam, og en ny epoke i livet ditt vil starte.

:D

Lenke til kommentar
Skuespillerne suger. Scenene er voldtatt og mishandlet. Alt som er i filmene er svada og komm. tull. Tull er et godt ord.

 

 

Se på f**** Faramir! Se på .. alle de andre! Er det mulig å gjøre det verre?

 

TEGNEFILMEN! DEN var kjempebra. Mye bedre enn det tullet til PeterdusteJackson

Da har ikke du sett mye film. Se en, eller to filmer med Van Dam, og en ny epoke i livet ditt vil starte.

Slenger du drit om mr. Bloodsport? heh

 

Beste b-filmen noensinne :D

Lenke til kommentar

Return of the King er sinsvakt bra fighting spill. Jeg og brodern runna det i Co-op, og selv om kamera vinkelen blir helt fecked noenganger, så er det utrolig morsomt. Ingenting slår Black Gate, og slaya 100k orker :D

 

Av scener i boka som ikke var med i filmen, synes jeg Tom Bombadill scenen fra film 1 (eller 2?) skulle vært med. En av mine favoritt deler i Bok 1, og blei ganske skuffa..

Lenke til kommentar

Filmen var grei den.. er absolutt ikke noen LOTR-fan, men definitivt den beste filmen i trilogien og en verdig avsluttning på det hele.

 

Når det gjelder spilla så må jeg si at det er så kommers så kommers.. War of the Ring er jo reine Warcraft3 rip-offen (bare med LOTR-units) med samme design på menyer, folk og grafikk. Return of the King var enda verre. Über-crap. Nok et bevis på at spill basert på filmer ikke hører sammen. Kan sikkert være litt artig for de mindre.

Endret av As}{antii
Lenke til kommentar
Jeg sitter fast på deg brettet der gandalf skal beskytte "minas tirith".

 

Står bare å sloss en stund så plutselig har de onde tatt over borgen.

 

Noen som vet hva oppgaven på dette brettet er? (hvis det er noen)

 

Mvh.

Erik

Spark ned stigene som orkene setter opp og drep de som klart å komme seg opp. Oppgaven på det brettet er å unngå at det er for mange orker som kommer over muren.

Endret av StrongBad
Lenke til kommentar
Return of the King er sinsvakt bra fighting spill. Jeg og brodern runna det i Co-op, og selv om kamera vinkelen blir helt fecked noenganger, så er det utrolig morsomt. Ingenting slår Black Gate, og slaya 100k orker :D

Etter du er ferdig med alle brettene, gå vidare opp fra Crack Of Doom, der er eit par videoer og 2 brett "Palantir of Sauron" og "Palantir of Sarumann". På Sauron brettet er det rundt 350 fiender å drepe :D :D

 

Ang. Minas Tirith->Top Of the Wall. Sjå i øverste høgre hjørne, der er den rundingen, og dersom den blir full (raud) så har du tapt, du må springe rundt, drepe orcer, sparke ned stiger (med O\Runding på PS2). Kjem og slike tårn du skal ta.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...