Gå til innhold

Lord Of The Rings: Return Of The King

Anbefalte innlegg

Er enig med deg, og det er mange anti-Ringenes Herre film folk her, som er enda verre når det kommer til diskusjon, men de er jo han på lag med, så ikke forvent deg at de blir pirket på :p

*host*misbruk-av-makt*host*

Nå var det dette tilfellet jeg kom over, og dermed kommenterte. Ser også det er andre som har brukt dette, og uansett meninger går dette mot retningslinjen om å være høflig og saklig. Uttalelser som "de er enda verre" - gir da ikke dere mer rett ? Alle som er usaklige og uhøflig sakrastiske, bes herved lese retningslinjene hundre ganger og slutte med en gang. :yes:

Det om at jeg har andre meninger enn ham gjør ikke han til et "mål" i den forstand.

Så ikke kom med misbruk av makt-uttalelser. Har da ikke gjort en ting, bortsett fra å kommentere og gjøre ham oppmerksom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er enig med deg, og det er mange anti-Ringenes Herre film folk her, som er enda verre når det kommer til diskusjon, men de er jo han på lag med, så ikke forvent deg at de blir pirket på  :p

*host*misbruk-av-makt*host*

Nå var det dette tilfellet jeg kom over, og dermed kommenterte. Ser også det er andre som har brukt dette, og uansett meninger går dette mot retningslinjen om å være høflig og saklig. Uttalelser som "de er enda verre" - gir da ikke dere mer rett ? Alle som er usaklige og uhøflig sakrastiske, bes herved lese retningslinjene hundre ganger og slutte med en gang. :yes:

Det om at jeg har andre meninger enn ham gjør ikke han til et "mål" i den forstand.

Så ikke kom med misbruk av makt-uttalelser. Har da ikke gjort en ting, bortsett fra å kommentere og gjøre ham oppmerksom.

Jeg tøyset jo bare, jeg er jo glad i alle dere gamer.no arbeidere :love:

Lenke til kommentar

Det jeg liker ganske godt med spillet er at man, etter å ha rundet det, kan ta alle nivåer med alle de forskjellige karakterene, liker spes. Faramir. Han var min favoritt-karakter fra Atter en Konge (Egentlig bare pga. måten han åpner øynene på etter å ha blitt reddet av Pippin+musikken), så det var ganske så gøy å eie med ham :)

Lenke til kommentar

Noen må være militante motstandere av filmen. Jeg er EU, og dere andre er USA.

Jeg prøver bare å sørge for en maktbalanse. Om noen av dere hadde diskutert et annet emne med meg, helst utenrikspolitisk, hadde dere funnet ut at jeg er relativt fornuftig.

Greia er at jeg mener at NOEN må være i mot det. Tross alt ser jeg på filmene som et angrep på noe jeg er virkelig glad i.

Forresten har jeg noe å legge til: Joe flere ganger du leser bøkene, dess større fan er du? Da kan du lese den tusen ganger og le av alle andre og si "Jeg er den største fanen noen sinne", men helt uten å else boken i det hele tatt.

Noen mennesker leser den en gang, og glemmer den aldri. Selv oom de leser alt mulig annet av litteratur, så glemmer de aldri LOTR, og velger den fremdeles som sin yndlingssbok. Dette er mennseker som har lest alle klassikerne: Ulysses, De tre musketerer, Den gudommelige komedie, Stephen King, Bibelen, og vel, det var masse tull i en rar suppe, men dere ser.

:blush: Å det glemte jeg. Lese bøker? Det er jo filmer nå.. Du må bare betale en uhyre stiv pris for extended, der de har lagt til enda flere unødvendigheter.

Ojoj. Nå får jeg kjeft igjen. Bring it on!

Lenke til kommentar
Har noen sett de andre filmene til Peter Jackson?

Mannen er genial. Alle som ser Hollywood i Ringenes Herre er tullinger. Filmen er pur Peter Jackson. Alt det man elsket i Brain Dead er tusen ganger bedre i Ringenes Herre(Selvom den dessverre ikke 3000 liter griseblod i et eneste kutt).

Jeg er selv gammel Tolkien-fan, og har til tider vært ganske fanatisk overfor bøkene, men Peter Jackson-fan'en i meg vinner når det gjelder filmene altså. Desidert.

Vel, du om det. Selv synes jeg PJ bare har laget latterlige filmer. Braindead kan vel neppe kalles noe annet en en makaber voldsorgie ?

Selv synes jeg filmen bære et visst Hollywood-preg (og ja jeg vet at det ikke er Hollywood-oppbygning, -slutt osv.) Masse Machokarer uten særlig grad av personalitet.

Bare en volds-ordie? Har du hørt dialgoen i filmen? Har du sett filmingen? Sinnsykt bra saker, enn om man ellers er glad i tarmer eller ikke.

Og hva med Sorte Engler? Er det også bare en volds orgie? Eller Forgotten Silver?

Hvis du ikke greier å se at det PJ har gjort er fantastisk fra første film av, så vet du ingenting om film. Så det så.

Lenke til kommentar
Det jeg liker ganske godt med spillet er at man, etter å ha rundet det, kan ta alle nivåer med alle de forskjellige karakterene, liker spes. Faramir. Han var min favoritt-karakter fra Atter en Konge (Egentlig bare pga. måten han åpner øynene på etter å ha blitt reddet av Pippin+musikken), så det var ganske så gøy å eie med ham :)

Når jeg kjøper spillet skal jeg spille som Legolars. I en Ringenes Herre-test fikk jeg beskjed om at jeg lignet mest på han, så da må jeg jo spille som han når det er mulig.

Lenke til kommentar
Forresten har jeg noe å legge til: Joe flere ganger du leser bøkene, dess større fan er du? Da kan du lese den tusen ganger og le av alle andre og si "Jeg er den største fanen noen sinne", men helt uten å else boken i det hele tatt.

Man må jo være ganske glad i boken hvis man leser den 60 ganger.

Lenke til kommentar

"Jepp, nå skjønner jeg, en gang for alle, at du bare er ute etter å provosere, Fasces. Du har nå bevist deg helt likegyldig i denne tråden, og jeg gidder ikke sløse bort mer tid på deg... "

Du vet det vel du. Greit greit.

Men jeg har skjønt DEG. DU er bare ute etter å skamrose filmene. Jeg gjør det motsatte fordi jeg er av den oppfatning. Ok? Stoppe meg? Freedom of speech. Jeg skal ikke nekte dere andre å rose den, men jeg skal jammen gå hardt ut selv.

Lenke til kommentar
Jepp, nå skjønner jeg, en gang for alle, at du bare er ute etter å provosere, Fasces. Du har nå bevist deg helt likegyldig i denne tråden, og jeg gidder ikke sløse bort mer tid på deg...

Først nå? :)

Problemet til faces er at han vil være imot filmen fordi ingen andre er det. Det er vel kanskje en måte å oppnå oppmerksomhet på.. Ikke vet jeg.

Men han ble uretferdig angrepet med at han ikke har lest tråden. Dette er jo feil, siden han var med fra starten av.. Men jeg lurer på om han ikke får med seg det som står her? Noen andre som har hatt det slik at du leser en side i en eller annen bok, også husker dere null fra hva dere har lest? (personlig følte jeg det sånn da vi måtte lese brennoffer) Jeg tror Faces lider av dette problemet...

der de har lagt til enda flere unødvendigheter.

Jeg lurer på om du enda ikke har forstått det. Kino versjonen lengde er, for N'te gang, ikke PJ sin skyld, ELLER NewLine's for den sags skyld. Det er allverdenskinoer som mener at folk ikke orker å sitte å se så lenge.. Derfor gir de ut Ex. for å prøve å vise hvordan filmen EGENTLIG skulle vært. ERGO er det ikke unødvendigheter, men rett og slett NØDVENDIGHETER.. *Pustepese*

Må bare få igjen pusten her..

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar

Mine favoritter er:

1: Faramir (Fordi han tar fiender med 1 pil uten å måtte "lade" i ein evighet.)

2: Gandalf

3: Aragorn

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Dæven, nå var det lenge siden jeg har vært her. Ser Fasces utrulig usaklige, sarkastiske og mer eller mindre patetiske innlegg. Vel, min gode venn No Limit og flere har sagt nok om dem til at jeg skal gidde å komme med flere represalier her, selv om det kan være fristende. Det eneste jeg skal kommentere er at du påstår at NOEN må være mot det. Hvorfor i all verden MÅ noen være mot det? Er du bare imot filmene fordi du mener at det skaper en maktbalanse? Dette virker jo totalt surrealistisk. Kan ikke akkurat si jeg forstår tankegangen din... :shrug:

Jeg vil også gjerne kommentere aiuLs innlegg om sarkasme og usaklighet i denne tråden. Vel, faktisk mener jeg at dette er den tråden i min tid her på gamerforumet som har vært absolutt mest saklig og høflig framlagt. Synes begge sider i hovedkonflikten her (filmen, bra eller dårlig), med noen få unntak, har holdt en virkelig god, saklig tone gjennom hele tråden. :thumbup:

Har selv et par advarsler for å ha blitt litt vel personlig, så jeg veit hva jeg prater om... :blush:

EDIT: Leif...

Endret av Skyttt
Lenke til kommentar
Jeg lurer på om du enda ikke har forstått det. Kino versjonen lengde er, for N'te gang, ikke PJ sin skyld, ELLER NewLine's for den sags skyld. Det er allverdenskinoer som mener at folk ikke orker å sitte å se så lenge.. Derfor gir de ut Ex. for å prøve å vise hvordan filmen EGENTLIG skulle vært. ERGO er det ikke unødvendigheter, men rett og slett NØDVENDIGHETER.. *Pustepese*

Nei du. Kino versjonen er den egentlige versjonen, som er laget slik sånn at man kan se hver film uten å trenge pause. Ting er kuttet vekk og lagt til for å beholde rytmen og psykologien i filmen, slik at man sitter some klistret til lerretet. Extended versjonen er laget for fans av bøkene, og har mer i seg fra bøkene, men har dårligere rytme. Kino versjonene er etter PJ's egne ord de ultimate versjonene. Extended versjonene er bare en gave til fansen av bøkene.

Lenke til kommentar

Jeg installerte spillet i går, hadde gledet meg utrolig lenge.

Det første jeg legger merke til er at det går ikke an å trykke seg ut av noen av filmklippene som kommer før du får spille et brett.

Dette ble UTROLIG irriterende når det heller ikke gikk an å sette vanskelighetsgraden lavere en HIGH. (og ja jeg har prøvd)

Jeg spillte i 15 min. før jeg gav meg.

Jeg er skuffet.

Lenke til kommentar

Jeg installerte spillet i går, hadde gledet meg utrolig lenge.

Det første jeg legger merke til er at det går ikke an å trykke seg ut av noen av filmklippene som kommer før du får spille et brett.

Dette ble UTROLIG irriterende når det heller ikke gikk an å sette vanskelighetsgraden lavere en HIGH. (og ja jeg har prøvd)

Jeg spillte i 15 min. før jeg gav meg.

Jeg er skuffet.

Uansett hvilken spiller jeg valgte forran vært brett så endte jeg opp med å spille som sam, er dette meningen eller?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...