landaask Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Hei! Vi skal flytte om noen uker, og vurderer å installere bolig/innbrudsalarm.Å finne priser på hjemmesidene til de forskjellige leverandørene er ikke enkelt, så jeg lurer på hva dere betaler for deres alarmer? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Prisen vil variere alt etter kva produkt og tjeneste du er ute etter, det er sjølvsagt stor prisforskjell på ein enkel alarm som piper lokalt dersom pinkoden ikkje blir slått inn i løpet av 15 sekunder etter at ytterdøra er åpna, og ei løysning med fullstendig skallsikring, videoovervåkning, vektertjeneste og brannvarsling. Så fyrst bør du gjere deg opp nokre tankar om kva du eigentleg vil ha, og kor mykje du er villig til å betale for det. Deretter må du sjå på kva muligheiter som finnes innanfor ei passelig prisramme. Husk å sjekke godt opp kva som eigentleg er inkludert i avtalen. Ei vektertjeneste som kun innbefatter at vektaren ringer deg og seier at alarmen har gått i huset ditt er verdt langt mindre enn ei vektartjeneste der ein vekter vil fysisk sjekke tilstanden til huset innan 15 min etter at alarmen har gått. Lenke til kommentar
TerjeW69 Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Jeg har kjøpt yale alarm og er kjempefornøyd. For da slapp jeg vektertjeneste og binning. De har greie utgangspakker og jeg kunne velge ekstrautstyr selv. Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Betaler 299 i mnd tror jeg det var.. Har verisure i en enebolig på ca 300 m2. Jeg ville ha den fortrinnsvis for brannalarmen sin del. Har vært kunde der endel år nå og synes at kodebrikkene som ungene får for å slå av og på alarmen med er genial Lenke til kommentar
landaask Skrevet 13. november 2015 Forfatter Del Skrevet 13. november 2015 Hei dere! Vi har fått installert verisure nå vi hadde sector alarm i 3 uker. Men var ikke fornøyd, hovedsaklig fordi installering skulle koste kr 1, men endte på over 4000 pga vi trengte da mye mer.. noe vi faktisk ikke gjorde. Og mnd prisen gikk fra 399 til 559. Følte meg, føler meg, relativt lurt av montøren som var her.. men vi fikk hver eneste kr tilbakebetalt. Fikk installert verisure og er veldig fornøyd med dem jeg tok selv kontakt med dem, og fikk mye bedre tilbud enn jeg hadde hos sectot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå