ebe Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hvilket brenneprogram kan jeg bruke for en bærbar toshiba med dvd/rw-spiller? Det fulgte ikke med noe program med spilleren. Lenke til kommentar
ebe Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 fungerer det for alle brennere? vil den finne brenneren, eller må jeg skaffe egne drivere? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Nero støtter det meste native, men har også en "generic"-driver for helt absurd sjeldne modeller. Om det funker er ikke godt å si, og ingen her kan nok gi deg noe godt svar til deg om akkurat det, så jeg foreslår at du faktisk bare henter ned programmet og prøver selv. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Joda, Nero finner det Kjøpte meg just en Fujitsu Siemens AmiloD8830 med DVD+RW brenner og fant den med en gang Samme som i min stasjonære med DVD+RW brenner Lykke til Lenke til kommentar
ebe Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 ok, takker for svar folkens! Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 ja bruk nero, det er det beste Lenke til kommentar
It's me Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Nero er best, med unntak av noen ting kun CloneCD duger til. Til spørsmålet ditt. Du kan bruke et hvilket som helst brenneprogram til din bærbare pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå