Gå til innhold

Oslo 2015

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Satte ikke hele byen ut av spill......det var en som holdt det gående.....

Knallgo komp der personen ved skiltet og billysene topper den. Som Kneppen og sier, stolpene lager en flott diagonal.

Lenke til kommentar

Enda mer beskrivende enn det jeg la ut på torsdag.

Fint komponert med stolpene i diagonal som drar blikket innover i bildet.

Roar

Tusen takk Roar. Jeg hadde ikke sett bildet ditt før nå, men synes du fikk godt frem hvordan det lavet ned på torsdag. Og dessuten hadde du et lite dikt som jeg gjerne skulle ha stjålet og brukt til mitt eget bilde.

Knallgo komp der personen ved skiltet og billysene topper den. Som Kneppen og sier, stolpene lager en flott diagonal.

Tja, bli nå litt sein på jobb jeg også, men brukte tiden i bussen til å ta bilder ut av vinduene. Litt inspirert av en bok jeg kjøpte her om dagen av Saul Leiter - han har en del veldig stilige bilder i snøvær og da måtte jeg prøve meg jeg også.

Henning

Lenke til kommentar

Topp bilde HSP !

Ellers jf Kneppen og Pentaxen.

Vennlig hilsen Ragnar

Flott skildring av denne våren/ vinteren. Liker godt det jeg ser!!

Hilsen Tove

Tusen takk Ragnar og Tove!

Henning

Endret av HSP
Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Enda mer beskrivende enn det jeg la ut på torsdag.

Fint komponert med stolpene i diagonal som drar blikket innover i bildet.

Roar

Tusen takk Roar. Jeg hadde ikke sett bildet ditt før nå, men synes du fikk godt frem hvordan det lavet ned på torsdag. Og dessuten hadde du et lite dikt som jeg gjerne skulle ha stjålet og brukt til mitt eget bilde.

Tja, bli nå litt sein på jobb jeg også, men brukte tiden i bussen til å ta bilder ut av vinduene. Litt inspirert av en bok jeg kjøpte her om dagen av Saul Leiter - han har en del veldig stilige bilder i snøvær og da måtte jeg prøve meg jeg også.

Henning

Trodde du var "ute" og tok bilder og ikke "feiga" på en varm buss....:-) Litt gøy når en har fått inspirasjon, for så og prøve seg. Synes du har lykkes godt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...