2ball_ Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Hei, hei!Har laget meg et lite utkast til ny stasjonær.Har ikke fulgt nevnerværdig godt med på produktnyheter siden første i-serie prosessor fra Intel, så jeg trenger nok litt hjelp med å se de gode valgene.Tastatur og PSU mangler jeg og det er der jeg trenger mest hjelp, men om du ser jeg har gått på en *smell, type stjerne*, med noe annet, så ikke nøl med å si fra -PSU: Må være minst 800W, tenker jeg? Jeg kjøper ikke noe under 80+ sert.-Tatstatur: Hadde i min tid et G15, sitter nå på G510 og er relativt fornøyd. Tips tas mot med glede På forrhånd takk! Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 (endret) Til gaming kjøp heller i5 4690k. EVGA SuperNOVA NEX750G2 er garantert god nok for overklokking. Kjøp heller coolermaster 212 evo kjøler. Gigabyte GA-Z97X-UD5H-BK støtter ikke Teaming så da er det unødvendig med 2 stk nettverkkort, med mindre du vil bridge flere maskiner sammen uten switch.Så Asus Z97-A/USB 3.1 er nok smartere valg. Endret 31. mars 2015 av LMH1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå