akelbo Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Utvikleren takker tålmodige fans etter flere forsinkelser.Project CARS deler ut en gratis bil hver måned Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Først må du kjøpe spillet, og videre må du kjøpe innhold for å komme deg videre? Er det normen på spill nå til dags? Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Først må du kjøpe spillet, og videre må du kjøpe innhold for å komme deg videre? Er det normen på spill nå til dags? Kan ikke se at det står noe om at man må kjøpe innhold for å komme seg videre noe sted? Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Først må du kjøpe spillet, og videre må du kjøpe innhold for å komme deg videre? Er det normen på spill nå til dags? Ville gjette at det er snakk om dlc med nye biler, der en av disse bilene i stede gis ut gratis i måneden. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Ah, Slightly Mad Studios... Extremely Mad hadde vært mer riktig. Snakk om PR-strategi med sjefen for studioet hengende i forumer og truer med søksmål om det skrives negative ting. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Det er mulig jeg prøvde en tidlig build, men jeg skjønner ikke fussen ved dette spillet. Det er milevis bak Assetto Corsa i fysikk og feel. Det ser utrolig pent ut og har forskjellige værtyper, men hvis bilene ikke føles bra i utgangspunktet, hva er vitsen. Lenke til kommentar
Bergerud Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 (endret) Det er mulig jeg prøvde en tidlig build, men jeg skjønner ikke fussen ved dette spillet. Det er milevis bak Assetto Corsa i fysikk og feel. Det ser utrolig pent ut og har forskjellige værtyper, men hvis bilene ikke føles bra i utgangspunktet, hva er vitsen. Du har prøvd en tidlig build...jeg har prøvd både project cars og assetto corsa. Grafikk og feel er bedre i project cars, jeg syns også interfacen er bedre i project cars. Men ja, jeg har testet build 826(eller noe i nærheten) og det virker som fysikken/oppsettet på noen av bilene er helt på viddene. Jeg regner med dette er/blir ordnet. Kart, LMP og formula fysikk virker on point allerede. Har pre-ordered Project Cars og gleder meg stort! Kommer dette på Steam? Ja Endret 4. april 2015 av Bergerud Lenke til kommentar
mikke83 Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Det var en gang at spill kom på en cd plate, og det var det. Lenke til kommentar
Stefski Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Det var en gang at spill kom på en cd plate, og det var det. Det var også engang da spill kom på kassett, og det var det. Ikke noe å ønske seg tilbake til. ;-) Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Du har prøvd en tidlig build... jeg har prøvd både project cars og assetto corsa. Grafikk og feel er bedre i project cars, jeg syns også interfacen er bedre i project cars. Men ja, jeg har testet build 826(eller noe i nærheten) og det virker som fysikken/oppsettet på noen av bilene er helt på viddene. Jeg regner med dette er/blir ordnet. Kart, LMP og formula fysikk virker on point allerede. Har pre-ordered Project Cars og gleder meg stort! Og du har vel da ikke prøvd en veldig ny build heller. Ting har blitt 'fjernet' fra spillet, skademodellen er nå vesentlig mindre enn hva den er, features som var i tidligere builds er borte, for at "de skal få det til i en DLC". Ryktene går om at alle utsettelsene av spillet gjør at SMS nå på låne penger for å kunne finansiere den siste delen av utviklingen, men at de vurderer download-only for å spare penger der. Pluss at det er snakk om at spillet nå er utsatt til 1.Juni. Virker jo som om det er noe fundementalt galt der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå