Caliber Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Har bestillt 2 av disse brikkene (512mb ddr hver) til min p4 2.8ghz 800mhz FSB, men disse kommer jo ikke i pakke hvor de er testet og "optimalisert" for å kjøres i dual med p4, er d da dumt å kjøpe de? Burde jeg heller satse på de soom kommer i dobbelpakke uten winbond? - Cal Lenke til kommentar
Gef Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Du MÅ love meg at du aldri kjøper de TwinMOS brikkene som du får i den dual pakken. Vet om mange folk som har prob med den ramen! Hvis du skal klokke maskinen din vil jeg anbefale at du kjøper deg PC4000 eller 4200 ram! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 greit, da er d lovt. Skal IKKE klokke, derfor holder jeg meg til pc3200-minne. Men vil to 512mb ddr brikker kjøpt enkeltvis med winbod kjøre dual bra? - Cal Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg kjører akkurat det du ser på der, i dual, med 2-2-2-5 timmings, går greit unna det God ram til en fin pris GO FOR IT! Magnus Lenke til kommentar
Gef Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 greit, da er d lovt. Skal IKKE klokke, derfor holder jeg meg til pc3200-minne. Men vil to 512mb ddr brikker kjøpt enkeltvis med winbod kjøre dual bra? - Cal De skal kunne kjøre DUAL bra ja. En kompis av meg kjøpte 2x256MB TwinMOS PC3200 bikker som ikke var i en slik dual pakke. Funket som bare det hos ham. Skal du ha skikkelig kvalitets ram, vil jeg anbefale at du går på disse! De er utrolig bra, har en annen kompis som har dem. Vet ikke akkurat om de er så mye bedre enn TwinMOS brikkene når det gjelder ytelse, vet bare at de er vedre til å OC med! men de er nå lekkre i utseende! : Men for all del, så er TwinMOS brikkene bra de Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Går for twinMOS, gode brikker! Takk for hjelpen a gutta :nice: - Cal Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg kjører akkurat de brikkene du nevnte,.. funker finfint i dual det assa, men jeg skal ha nye pga OC ergo EDIT: Mn 200. post Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå