Roar Kneppen Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 I den fargesjatteringa ble landskapet ekstra kaldt, men hvorfor ikke? Greit utsnitt der speilingene gjør litt ekstra for bildet. Litt kosmetisk tar jeg med som at jeg ville fjerne den svarte steinen som toucher nedre ramme da den lett trekker ufortjent oppmerksomhet grunnet sin strategiske plassering. Et par små mørke rusk øverst i tåka akkurat i venstre bildekant ville jeg rensa vekk med kloner. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Kaldt så en hutrer.... Ble stilig med sjatteringa og det passer til navnet på berget. "Hardt" utrykk som fungerer her. Lenke til kommentar
skrokken Skrevet 2. april 2015 Forfatter Del Skrevet 2. april 2015 I den fargesjatteringa ble landskapet ekstra kaldt, men hvorfor ikke? Greit utsnitt der speilingene gjør litt ekstra for bildet. Litt kosmetisk tar jeg med som at jeg ville fjerne den svarte steinen som toucher nedre ramme da den lett trekker ufortjent oppmerksomhet grunnet sin strategiske plassering. Et par små mørke rusk øverst i tåka akkurat i venstre bildekant ville jeg rensa vekk med kloner. Roar Takk for utfylldene og konstruktiv tilbakemelding blir en v.2 om en stund Lenke til kommentar
skrokken Skrevet 2. april 2015 Forfatter Del Skrevet 2. april 2015 Kaldt så en hutrer.... Ble stilig med sjatteringa og det passer til navnet på berget. "Hardt" utrykk som fungerer her. Takk for det:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg