ozone Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Vel, jeg klarer ikke å finne dem! Jeg har Spotify Premium, og har søkt på "TV2", "The Voice", og alle kombinasjoner av det... Anyone? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 (endret) Jeg søkte på The Voice, første alternativet som kom opp under playlists var denne: https://open.spotify.com/user/tv2.no/playlist/58Ii1UbzO6O1NmkELhsOQ8 Endret 30. mars 2015 av Llandari Lenke til kommentar
ozone Skrevet 30. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2015 Tusen takk! Jeg visste ikke at søkeresultatene kunne scrolle... Og jeg har brukt Spotify i årevis! Snakk om idiot! Jeg så bare en haug med sanger og artister med 'the voice' i... Lærepenge! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Tusen takk! Jeg visste ikke at søkeresultatene kunne scrolle... Og jeg har brukt Spotify i årevis! Snakk om idiot! Jeg så bare en haug med sanger og artister med 'the voice' i... Lærepenge! Trenger ikke scrolle en gang.. (Se spoiler). Men herregud, hvor mange spillelister har du måttet lage da? Lenke til kommentar
ozone Skrevet 31. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2015 Jeg mente hurtigsøkeresultatene som dukker opp med en gang du begynner å skrive. Hvis det er mange treff på artist og sang, så vil alle 'playlist' svarene være under skjermkanten. Men den 'stolpen' med hurtigsøkeresultat kan skrolles med hjulet på musen vet jeg nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå