Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger råd, samlivsbrudd og ny "kjæreste"

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg og dama (gammel vane) har vært sammen i 16 år. Den siste mnd fant jeg ut at ho holdt på med en fyr på si. Kun på nettet, men det var vill flørting og de snakket sammen 6-8 timer hver dag de siste dagene.

Det endte med familievern kontoret og vi vart enig å prøve å jobbe oss gjennom dette. Tok ho 2 dager før ho ville dra til Oslo for å møte han. Skulle bare bli en kopp kaffe sa ho. Jeg satt foten ned og fortalte at ho måtte velge mellom han og meg. Ho valgte han.

Han kom fra Bergen til oslo og ho fra Molde. Foreldrene deres har ei leilighet der, og ho stjal nøkkelen og en kopp kaffe vart til ei uke i samme leilighet og samme seg. Dette var 8 dager etter bruddet.

Ho hadde "time of her life" der nede og jeg satt hjemme og hadde det jævelig. Fått Sobril med legen for å hjelpe meg litt et par dager og jeg har fått tak i noen sove tabeletter.

Nå er jeg redd for at de "avtaler" nytt besøk med denne gang i vår lille by. For meg ville det blitt en knekk om ho skulle tilbringt ei uke med han her. Vi bor i samme hus da jeg flyttet ned i kjelleren i en liten hybel jeg får leie billig av hennes foreldre. Har ingen andre plass å bo og har kjørt meg selv i en økonomisk krise da jeg hadde reprasjoner på bil for 25000 jeg betalte alene delt på 2 mnd.

Vi har ei lita jente på 3 år oppi dette, har prøvd å snakke med ho, men ho tenker bare på seg selv og ser ikke noe vits i å høre på meg eller ta hensyn til meg da vi ikke er sammen lengre (ikke at ho gjorde det så mye før heller).

En ting er at ho dra å besøker han eller møter han i en annen by, men blir noe annet når han kommer hit.

Er det noe jeg kan gjøre med dette? Noen tips/råd?

Han er en exnarkoman som har knivstukket noen før og jeg vil ikke at min datter skal møte han. Både pga av hans bakgrunn og at jeg mener at 14 dager etter at pappa flyttet ut er for lite at ho skal oppleve at mamma deler seng og tid med en ny "kjæreste".

Om de er kjæreste eller sex partner vet jeg ikke, men de er vertfall mye mer enn bare venner!

Er ikke sjalu, men bare forbannet da ho kunne først føre meg bak lyset så lenge også gå så fort til en ny person:(

Anonymous poster hash: 0671a...1d0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk snakket litt med ho. Ho sa at ho hadde røyket hasj og tatt coke. Dette er ei (var) ei beskjeden jente som ikke holdt på med slik. Kjenner ho ikke lengre jeg :(

Bare helt fortvilet kjenner jeg. Virket som ho delvis var enig at han ikke skulle komme hit på besøk. men jeg tørr ikke å stole på det.

Anonymous poster hash: 52b9a...550
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...