Fotoskrulla Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Søtsaker? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Tok meg litt tid å skjønne hva det egentlig er. De så virkelig fristende ut! Kunne vært en fin 1-april spøk 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Så søtt....neppe. Ikke fett nok engang.... Der imot blir det vel rent og pent med en eim av det en måtte ønske:-) Godt observet og gøyalt. Tenker kretsen rundt deg er fonøyd nå som du har fått godlukter av alle slag..... Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Ett meget artig motiv med flotte farger. Jeg var sikker på at det var en eller annen slags småkaker, før jeg så nærmere på det Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 He, he, Her ble jeg lurt. Fargerike og dekorative er de i hvert fall. Godt sett. 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Dette er sånt som jeg skal holde meg milevis unna selv om det er aldri så fristende. Men det er jo greit å beskue fargerike karbohydratkalorier så lenga man ikke putter dem i kjeften. Ja, fargerikt er nevnt og det er vel det som betegner dette bildet - en dokumentasjon av farger og farlige kalorier. Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Tok søtsuget over ? Spennende utsnitt/beskjæring. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2015 Tusen takk for kommentarer...og til dels hysterisk morsomme kommentarer.. @kneppen Søtsuget er alltid tilstede her hos supersnopeguria, disse lukter fantastisk godt, men smaker nok helt for jævlig! Hele butikken ser ut som et konditori og ligger i Bergen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg