smarties1 Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 (endret) Nettopp skaffet meg bluetooth høyttaler og koblet denne til pc'en. Det jeg derimot ikke får til, er å få spilt av lyd på denne istedet for høyttaleren i pc'en. Noen anelse på hvordan jeg får til dette? EDIT: glemte å nevne jeg har Windows 8 Endret 30. mars 2015 av smarties1 Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Hei.Høyreklikk på "lydikonet" på oppgavelinja, like ved klokka. Deretter velger du "avspillingsenheter". I vinduet du får opp, velger du lydenheten du skal spille av på, for deretter å trykke på "bruk standard". Antar at du har koblet til og paret bluetooth-høyttaleren? Lenke til kommentar
smarties1 Skrevet 9. april 2015 Forfatter Del Skrevet 9. april 2015 (endret) Hei. Høyreklikk på "lydikonet" på oppgavelinja, like ved klokka. Deretter velger du "avspillingsenheter". I vinduet du får opp, velger du lydenheten du skal spille av på, for deretter å trykke på "bruk standard". Antar at du har koblet til og paret bluetooth-høyttaleren? Hadde prøvd alt mulig, også det du nevnte, til jeg plutselig kom på at jeg ble nødt til å oppdatere bluetooth driveren til nyeste versjon. Sånn ble problemet løst Endret 9. april 2015 av smarties1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå