SAMU3L Skrevet 21. oktober 2001 Del Skrevet 21. oktober 2001 Hei Jeg vil ikke att dette her skal bli tatt som "spam"!!! Jeg og en kompis (BeerMount) har starta en ny kannal på IRC (EfNet) som heter #modding.no Vi har 36boter inne ! Hjelp oss og "bygge" denne kannalen. Det hadde vært veldi "handy" og kult og ha en kannal om case-modding osv... der dere kan komme inn og stille spørsmål og hjelpe folk osv... Hvis ikke dt blir no av så stenger vi kannalen om en uke! Inviter alle moddere dere kjenner ! Så kanskje du får @ :wink: VENLIGST ikke ta dette som "spam". Vi vil bare ha en kannal for moddere! jaja da snakkest vi på mirc da ! nickett mitt er PePiTo , jeg er online 24/7 Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 21. oktober 2001 Del Skrevet 21. oktober 2001 Du har vel tatt litt hardt i med botene vel? Lenke til kommentar
svennand Skrevet 21. oktober 2001 Del Skrevet 21. oktober 2001 hvorfor på efnet, bruker ikke de fleste Undernet da? hadde vært bedre det :smile: si fra om dere får opp en på undernet på [email protected] :smile::):):):):):) Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 21. oktober 2001 Del Skrevet 21. oktober 2001 Quote: On 2001-10-21 05:25, svennand skrev:hvorfor på efnet,bruker ikke de fleste Undernet da?hadde vært bedre det :smile:si fra om dere får opp en på undernet på [email protected]:smile::):):):):):) LOL.... Unett er så jævli ut.. kan ta #hardware.no f.eks ... 6 stk på Unett 120stk på EF Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 21. oktober 2001 Del Skrevet 21. oktober 2001 Undernet er vel den første serveren folk går til når de bjynner med IRC ellerno? EFNet må jeg bare si er litt ustabilt. selv bruker jeg Quakenet Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 22. oktober 2001 Del Skrevet 22. oktober 2001 det er topp! så fort jeg får internett hjemme så skal jeg invitere folk jeg! I will Be There! du kommer til å se meg som Z_Zp|der... TOPP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå