laneZ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hei har dette hovedkortet og har fått meg noen nye RAM brikker. Corsair twinx pc4000 2x256 mb. Har også et Asus p4p800 deluxe hk. Men i CPU-z står det at speed er på pc3700 og freq er på 173. Hvordan kan jeg få disse til og kjøre på DDR 500 PC4000 ? :gretten: Trenger hjelp. Og FSB:DRAM står på 3:2 kan man ikke sette dette til 1:1 på en måte ? Hjelper det og anskaffe ny BIOS ? Hvor kan jeg få lasta det ned ? Asus update funker ikke her av en eller annen merklig grunn. Har 1010 versjonen. Mvh Daniel L. Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Ingen som vet ? :grine: Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Sett Ram hastigheten til 400Mhz. Ikkje ha an på auto. An binde seg ikkje til 400 MHz som en skulle tro. Har du gjort det så vet ikkje eg Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 FSB:DRAM kan man stille på i BIOS. Husker ikke helt hvor i farten, bare let deg frem. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 FSB:DRAM kan man stille på i BIOS. Husker ikke helt hvor i farten, bare let deg frem. Ikkje det HKet. Fant iallefall ingen slik innstilling når eg saumfarte Biosen på mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå