Fredrik N. Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 mektig... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Det er ikke ofte jeg kommenterer på landsskapsbilder, men dette er bra! Snødekte trær og mørke fjell under og med litt rødskjær innimellom. Skulle likt å se dette i skikkelig stort format. Henning Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Voldsomt mektig dette her. Likte skylaget som "ruller" ned fra toppen av bildet, og overgangen fra snø via buskene/trærne til det grå og harde fjellet. Enig med hsp, dette kunne blitt stilig i stort format. Knallbra Fredrik! Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 "Mektig" - var også min tanke, allerede før jeg så tittelen. Synes dette var meget bra! Et dystert og dramatisk landskap som kunne vært hentet rett fra Ringenes Herre universet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Detaljert og fargerikt. Egentlig et spennende bilde som da jeg forsøkte å scrolle ned for å dekke litt kom til at jeg ville fjerna kanskje så mye som 4 cm. nede. Men så er det den smaken og baken da. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Vakkert nærbilde av naturen. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 31. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2015 Takker for kommentarer fra alle sammen! Bildet ble vel ut av ingen ting, retta bare kameraet mot fjellsia og knipset et bilde. Så ikke den mektige naturen før jeg kom hjem til LR. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg