Happydevil Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 (endret) Har godkjent justebart senkesett på bilen men vil gjerne senke bilen litt til (Har fremdeles masse å gå på) Fikk høre fra verksted at hvis jeg ville senke bilen enda mer vil det bli vanskelig å få grønne tall Er de veldig nøye på dette på biltilsynet? Det er bare veldig irriterende at jeg må ta hjulkontroll, få den på sjekk HVER gang jeg vil enten senke bilen 8mm eller høyne den 8mm når senkesettet er godkjent (Bare ett eksempel) Endret 30. mars 2015 av Happydevil Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Jeg fikk godkjent med røde tall på camber og caster foran, disse kan ikke justeres på bilen min. Nå har jeg et ikke justerbart sett, så jeg kan jo se for meg at de muligens henger seg opp i tall om de mener du har senket for mye. Lenke til kommentar
Happydevil Skrevet 30. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2015 Så hjulkontrollen har lite å si? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Det var noe annet sist jeg fikk godkjent senking ( i 2001 var det vel), da fikk jeg godkjent senking bare ved å vise til at det var riktig nummer på det justerbare senkesettet, og at hjulene ikke subbet i noe som helst. Hvor lav/høy bilen var gadd de ikke bry seg om, selv om bilen knapt nok kunne komme over en normal fartshump. Enkelte fartshumper måtte jeg unngå pga bilens høyde Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Grønne/røde tall på hjulkontroll har jo også noe å si for dekkslitasje. Men kanskje du har billige dekk å lyst til å bytte oftere enn nødvendig. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Spørs jo på tall man faktisk ender opp med. Har man litt rødt som hos meg kan man nok bare bytte om høyre og venstre framhjul annenhver sesong uten å merke noe ekstra slitasje. Lenke til kommentar
Happydevil Skrevet 31. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2015 Men vil de godkjenne senkinga selv om det er røde tall på biltilsynet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå