Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Trenger tips til kjøp av ny laptop. (Evt stasjonær +tv?). Svarer på punktene som nettsiden spør om :)

Maskin skal brukse til: Nettbank, nettaviser, mail, facebook, spotify, osv, men det viktigste er kanskje bildene fra alle turene mine. Bør derfor ha en god skjerm/skjermkort, men har ikke gamerkrav. Bør også ha ganske god lagringsplass. (minimum 500 GB, noe ordentlig ram). (Jeg kjører backup på flere eksterne disker. Vurderer å kanskje kjøpe meg et nas etterhvert.) Til nå har jeg sett filmer og serier på laptop, så netflix er i bruk! (Har en 32" flat tv som kanskje er 10 år gammel. Har Samsung S4 active tlf)

Prisantydning: Så billig som mulig, men skal være en PC med kvalitet, vil at den skal fungere noen år, ikke vifter som blir fulle av støv med en gang osv.

Trenger ikke overklokkes.

Ikke viktig om det er AMD eller Intel. (Tror jeg).

Tenker laptop med inkludert skjerm, tastatur og mus ;p Men blir det en stasjonær trenger jeg evt dette i tilegg.

Evt andre spesielle preferanser/ kommentarer: -Evt. stasjonær pc under stor tv skjerm, (bedre høytalere) og tastatur og mus på stuebordet..? (kanskje da et nettbrett i tilegg, og noe type smart-tv/apple-tv?). Tror kanskje ikke jeg trenger alt dette.
Trenger en PC/laptop jeg kan stole på i flere år.

Mvh Ingunn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...