Bandidos-Pelle Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 For to år siden bestilte vi NextGenTel. Vi har hele tiden vært veldig fornøyde, og vi har trådløst ADSL med ruter og hele pakka. Jeg bestilte et råskinn av en PC for fire-fem dager siden, og fikk den i går! Problemet er at jeg nå ikke vet hvordan jeg skal koble meg opp til nettet... Jeg hadde 98SE før, men nå har jeg XP. Min maskin er "hovedmaskinen", og er utgangspunktet til nettet for den andre. Jeg ringte NextGenTel i dag, men de er noen idioter av noen kålhoder, og ga meg ingen hjelp. Trenger jeg et oppsett eller noe? Alt hardware-relatert er plugget inn som de skal. Kan noen hjelpe meg? Det ville vært kjempebra! Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Har du en trådløs router, så er det vel DHCP på denne som du mottar IP-oppsett automatisk. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg ringte NextGenTel i dag, men de er noen idioter av noen kålhoder, og ga meg ingen hjelp. Nei, dette er vel ikke NGT sitt problem. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Problemet er at jeg nå ikke vet hvordan jeg skal koble meg opp til nettet... Jeg hadde 98SE før, men nå har jeg XP. Min maskin er "hovedmaskinen", og er utgangspunktet til nettet for den andre. Hvorfor er den hovedmaskin? Er det ikke mye bedre og kjøpe en switch til 200,- og slippe dette problemet? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 ...Men de kunne jo sikkert hjulpet da... Men alle vet jo at kundeservicen deres er poor, men ikke hvis du ringer til riktig tid! Jeg ringte kl. 12.00 og kom igjenomm med en gang Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Har du en trådløs router, så er det vel DHCP på denne som du mottar IP-oppsett automatisk. Øhhhh, du gidder ikke å forklare meg litt nærmere? Hva skal jeg gjøre? Hvem? Hva? Hvor? Hvordan? Hvorfor? Hvilken? Hvorhen? Hvorfra? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 ...Men de kunne jo sikkert hjulpet da... Så når de sliter med kapasiteten så burde de yte support på ting de ikke har noe som helst ansvar for? Lenke til kommentar
petterg Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Har du en trådløs router, så er det vel DHCP på denne som du mottar IP-oppsett automatisk. Øhhhh, du gidder ikke å forklare meg litt nærmere? Hva skal jeg gjøre? Hvem? Hva? Hvor? Hvordan? Hvorfor? Hvilken? Hvorhen? Hvorfra? Fortell hva du har av utstyr og hvordan det er koblet så blir det enklere å forklare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå