Gå til innhold

Nå kan Spotify spille i bakgrunnen på PlayStation

Anbefalte innlegg

160 kbps som standard nå ja. Ser man det.

Uansett, den artikkelen gjør meg ikke mye klokere på hva som er standard i PS-appen. På desktop-versjonen må man nemlig sette kvaliteten manuelt til 320 kbps, men det er du vel sikkert klar over  :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Nå har jeg bare hørt noen låter på ps4 jeg har premium.

Nå hørte jeg ikke etter på kvalitet med, la ikke merke til noe så jeg tipper det er 320 hvis man har premium og 160 hvis ikke

Lenke til kommentar

Om man har PlayStation er det joe en revolusjon, om man har PC så er det noe man kan sitte å fnise litt av.

Nå er det jo ganske mange rundt omkring som sitter med en eller flere Playstation som synes dette er nyttig.

kan du lese? eklusivitet på en app.

Nja, jeg er ikke helt enig. I dette tilfelle byttet Sony ut en proprietær app med en annen app som er mer åpen og støtter flere artister. 

Lenke til kommentar

Om man har PlayStation er det joe en revolusjon, om man har PC så er det noe man kan sitte å fnise litt av.

Nå er det jo ganske mange rundt omkring som sitter med en eller flere Playstation som synes dette er nyttig.

Jo det var jo det jeg mente. Om du pleier å bruke PlayStation til å spille med så er slik: "WOW, du kan spille OG høre på musikk samtidig?! Blowin' my mind!"

Og om du pleier å spille på pc er det slik: "Ha ha, jeg er glad jeg ikke har PlayStation!"

Lenke til kommentar

Du insinuerer at det ikke finnes folk med begge deler? Smart!

Neida, det var ikke meningen å fornærme noen minoriteter. Om man pleier å bruke begge delene til å spille på så kanskje det føles som noe midt i mellom en revolusjon og noe man kan fnise av?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...