Gjest Slettet+981234789 Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 det her er helt latterlig, eklusivitet på en app! jeg har betalt for spotify i mange år, også gjør de slikt som det her, det er et rimelig dask i trynet til forbrukeren. jeg har veldig lyst til å si opp spotify nå, men jeg har et alt for mange artister/album der Hva mener du? hva mener jeg? jeg har skrevet hva jeg mener... Hva er det du synes er latterlig? kan du lese? eklusivitet på en app. Spotify og Sony har inngått en avtale om bruk av Spotify på Playstation og mobiler. Ingen ekslusivitet. Spotify kan brukes akkurat som før av alle som ikke har Playstation eller Sony mobil. du vet hva jeg sikter til Lenke til kommentar
Jojobachris Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 det her er helt latterlig, eklusivitet på en app! jeg har betalt for spotify i mange år, også gjør de slikt som det her, det er et rimelig dask i trynet til forbrukeren. jeg har veldig lyst til å si opp spotify nå, men jeg har et alt for mange artister/album der Hva mener du? hva mener jeg? jeg har skrevet hva jeg mener... Hva er det du synes er latterlig? kan du lese? eklusivitet på en app. Spotify og Sony har inngått en avtale om bruk av Spotify på Playstation og mobiler. Ingen ekslusivitet. Spotify kan brukes akkurat som før av alle som ikke har Playstation eller Sony mobil. du vet hva jeg sikter til Det trur jeg ikke det er noen som gjør:/ 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Nei vel, artikkelen handler om at Playstation har fått spotify og dette er en eksklusiv avtale når det gjelder konsoll. Hvilken annen konsoll har ikke spotify pga. Det? Årets første påskenøtt. Lenke til kommentar
ZentiX Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Ingen har nevnt eller spurt omkring reklame og kjøring av Spotify på PS4. Hvordan funker det i praksis? F.eks når man er midt i en heftig bilkjøringsekvens i sitt favorittspill elns... Betaler man så slipper man reklame Og med med Spotify Connect så slipper man å avbryte spillet for å bytte sang eller artist Ganske så kjekt Synd for de med Xbox, og ikke ha mulighet til Spotify, men tar vel ikke lang tid før de får også tenker jeg. 1 eller 2 år elns Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Nei vel, artikkelen handler om at Playstation har fått spotify og dette er en eksklusiv avtale når det gjelder konsoll. Hvilken annen konsoll har ikke spotify pga. Det? Årets første påskenøtt. Jepp, dette er helt garantert Spotify's og/eller Sony's feil, og har helt sikkert ingenting å gjøre med at Microsoft ikke er lei av å finne opp hjulet på nytt enda (Xbox Music). 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Nei vel, artikkelen handler om at Playstation har fått spotify og dette er en eksklusiv avtale når det gjelder konsoll. Hvilken annen konsoll har ikke spotify pga. Det? Årets første påskenøtt. Jepp, dette er helt garantert Spotify's og/eller Sony's feil, og har helt sikkert ingenting å gjøre med at Microsoft ikke er lei av å finne opp hjulet på nytt enda (Xbox Music). Det er nok en griskhet fra spotifys side. Xbox one er åpen for konkurranse og det er allerede konkurrenter til Xbox Music på xbone. Hadde spotify vært litt greie hadde de gitt ut spotify til begge konsollene Lenke til kommentar
davidhenriksen Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Funker Spotify mens du spiller spill på ps3 også? Isåfall, hvordan? Når du er på Spotify appen på ps3et, så må jo du avslutte appen for å starte et spill, og da funker jo ikke spotify, det kjører ikke Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Funker Spotify mens du spiller spill på ps3 også? Isåfall, hvordan? Når du er på Spotify appen på ps3et, så må jo du avslutte appen for å starte et spill, og da funker jo ikke spotify, det kjører ikke Nei, det fungerer bare mens du spiller spill på ps4, ikke ps3 Lenke til kommentar
TheFuture911 Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Det beste er at man kan styre musikk via mobilen!! Lenke til kommentar
TheFuture911 Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Funker Spotify mens du spiller spill på ps3 også? Isåfall, hvordan? Når du er på Spotify appen på ps3et, så må jo du avslutte appen for å starte et spill, og da funker jo ikke spotify, det kjører ikke Jo det gjør vell det!! Lenke til kommentar
TheFuture911 Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 hva med xbox da! :-( Xbox suger! et par månder til så ser man at Xbox har begynt å sammearbede med Spotify, Xbox er jo bare en kopi av sony!! Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 hva med xbox da! :-( Xbox suger! et par månder til så ser man at Xbox har begynt å sammearbede med Spotify, Xbox er jo bare en kopi av sony!! Unødvendig og trangsynt. 1 Lenke til kommentar
karbon8 Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Om man har PlayStation er det joe en revolusjon, om man har PC så er det noe man kan sitte å fnise litt av. Du insinuerer at det ikke finnes folk med begge deler? Smart! Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 endelig jeg drev og googlet det før men endelig kom det en løsning!!! Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Digg! helt enig!! Lenke til kommentar
Elnix Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Noen som kjenner til hvilken lydkvalitet som er satt som standard på denne appen? Har så langt ikke sett noen mulighet til å endre dette, og for meg høres det ut som 128 kbps... Litt kjipt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Noen som kjenner til hvilken lydkvalitet som er satt som standard på denne appen? Har så langt ikke sett noen mulighet til å endre dette, og for meg høres det ut som 128 kbps... Litt kjipt. Det er godt over 128 Lenke til kommentar
Elnix Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Noen som kjenner til hvilken lydkvalitet som er satt som standard på denne appen? Har så langt ikke sett noen mulighet til å endre dette, og for meg høres det ut som 128 kbps... Litt kjipt. Det er godt over 128 Jaha? Ettersom 128 kbps er Spotify-standard såvidt meg bekjent, vil jeg egentlig bli forundret om den er satt høyere på PS. Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Noen som kjenner til hvilken lydkvalitet som er satt som standard på denne appen? Har så langt ikke sett noen mulighet til å endre dette, og for meg høres det ut som 128 kbps... Litt kjipt.Det er godt over 128 Jaha? Ettersom 128 kbps er Spotify-standard såvidt meg bekjent, vil jeg egentlig bli forundret om den er satt høyere på PS. https://support.spotify.com/us/learn-more/faq/#!/article/What-bitrate-does-Spotify-use-for-streaming Lenke til kommentar
locoboy Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Hvordan browser jeg ARTISTER? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå