Arodem Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Er eksklusivt for Sonys konsoller, men kanskje ikke for alltid.Nå er Spotify tilgjengelig på PlayStation 4 og 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Sjalu, får fåpe noe lignende dukker opp på Xbone etter W10 release. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Dette var genialt, ikke alle spill jeg orker å ha på musikken på. Fyrer opp Vikings musikken mens jeg spiller Bloodborne f.eks (Wardruna). Heftig Beste updaten på lenge. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Nå mangler vi bare det til PS vita. Slikt at jeg kan ta med meg musikken på tur. Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Bare tull, har spotify på mobilen, pcn og tvn. Så er langt ifra ekslusivt på Sony sine spillkonsoller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Bare tull, har spotify på mobilen, pcn og tvn. Så er langt ifra ekslusivt på Sony sine spillkonsoller. Nå var det snakk om eksklusivitet for Sony KONSOLLER , om det ikke var tydelig nok for deg. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 (endret) Hører ikke på musikk mens jeg spiller, så dette er helt unyttig for meg. Musikk nyter jeg på vinyl helst. Endret 7. april 2015 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Vinyl er fantastisk, men streaming av musikk er jævla praktisk. Men, jeg hører heller ikke på musikk når jeg spiller, om det da ikke er FIFA da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå