Gjest member-296438 Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Her gjør "den grønne" mye av bildet, om ikke hele. Har en følelse at det også er meningen:-) Hærlig uskarpt og nesten abstrakt. Kan allikevel ane rulletrappen, kanskje på et kjøpesenter? God komp, der blikket blir dradd mot grønt. Kult! Lenke til kommentar
HSP Skrevet 30. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2015 Her gjør "den grønne" mye av bildet, om ikke hele. Har en følelse at det også er meningen:-) Hærlig uskarpt og nesten abstrakt. Kan allikevel ane rulletrappen, kanskje på et kjøpesenter? God komp, der blikket blir dradd mot grønt. Kult! Tusen takk. Ja, driver å leker litt med 1-sekunds eksponeringer mens jeg selv også beveger meg. Blir ikke mange gode bilder, men nå og da får man til et som funker. Her valgte jeg å følge etter denne personen mens jeg prøvde å gå omtrent like fort, så personen skulle bli det "skarpeste" i bildet. Dette er forsåvidt fra Oslo S i morgenrushet, tenkte det skulle gi inntrykk av hvor masete det faktisk er der nede om morgenen. H Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Morsomt bilde med friske duse farger. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 30. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2015 Morsomt bilde med friske duse farger. Tusen takk Tove! Duse farger kan du godt, så det var hyggelig å lese at du likte disse duse fargene. Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg